Met schroefset en camber platen zal het net passen

Je hebt nu idd de r112 7 j 17"
Die zijn er wel, maar die spoiler is best wel lelijk als je het mij vraagt. Ga voor de Challenge versieWilcoos schreef:Het zegt mij beide nog nietsMaar wil toch eerst wat meer informatie op doen hier over. Momenteel beperkt mijn kennis zich nog maar tot de VAG wereld
![]()
Eerste instantie zal de focus qua mods dus op het uiterlijk gericht zijn, en het onderstel misschien als ik tegen iets leuks aanloop.
Rijd er hier iemand rond met de JCW carbon dakspoiler, ben op zoek naar goede foto's om te kijken of dit wat is. Lijkt mij mooi icm met de scoop.
Nogal wat afhankelijkheden, dat is dus niet even de asa's ophalen.speedy schreef:Ja asa's zullen zonder schroefset aan gaan lopen ja ..
Met schroefset en camber platen zal het net passenen icm schroefset heb je wel 5 mm spacers nodig aan de voorzijde.
Je hebt nu idd de r112 7 j 17"
Dat klopt ziet er nu al erg goed uit, maar moet een keuze maken voor de winter velg. Kan deze velg dus doorschuiven naar de winter en een mooie 18" zomer velg er bij kopen of deze houden voor de zomer en een andere winterset. Weet nog niet wat wijsheid isS-67 schreef:zwarte r112 met verlaging (5cm?) ziet er ook al heel erg goed uit hoor
Eindtips JCW gaan niet standaard passen, deze eindtips schuif je over de uitlaatpijpen heen en de diameter van fJCW uitlaat is groter dan de uitlaat van de JCW tunigkit, waar de eindtips bij horen.Wilcoos schreef:Dat klopt ziet er nu al erg goed uit, maar moet een keuze maken voor de winter velg. Kan deze velg dus doorschuiven naar de winter en een mooie 18" zomer velg er bij kopen of deze houden voor de zomer en een andere winterset. Weet nog niet wat wijsheid isS-67 schreef:zwarte r112 met verlaging (5cm?) ziet er ook al heel erg goed uit hoor![]()
Net even in de boekjes zitten neuzen, het volgende ga ik iig alvalst bestellen ergens denk:
- carbon inlaat,
- orginele jcw side scuttles.
- eindtips JCW (alleen nog even kijken hoe die er op moeten)
GP hoort op een GP, zie je tegenwoordig vrij veel bovendien. Challenge is exclusiever en op zich superrrrdik!speedy schreef:Ik vind hem zo grootgp is dik en toch niet ordinair groot.
Onze sponsors