En een alta erin geplakt !! Super geluid

Was wel makkelijk he die box

Ooww lekker een Alta!Dr. Evil schreef:Die mod met je luchtfilter box heb ik laatst ook gedaan, ik heb alleen geen rubber terug geplaatst![]()
![]()
En een alta erin geplakt !! Super geluid![]()
Was wel makkelijk he die boxuurtje werk met montage erbij
Dat rubber heb ik eruit, ik heb daarvoor in de plaats een PVC buis van 75mm, die heb ik ovaal gemaakt zodat het past.Dr. Evil schreef:Ja dat geluid is hemels nu!! En ik vond het erg leuk werk om te doen !!
Mag ik vragen waarom je eigenlijk een rubber heb terug geplaatst achter in de box, Ik zag het nut er niet van in ( dat zwarte rubber ) dus heb het eruit gesloopt, en heb nu een gat daar,
Ik zou het niet weten, die van mij presteert gewoon naar behoren.. Is al gechipped voordat ik de air box ging aanpassen..boris_brznjef schreef:heb je ook niet een software mod nodig voor het volle potentie van de verbeterde luchtstroom?
Ik ga vanavond naar hem toe.. Dus zal wel even vragen..boris_brznjef schreef:las zoiets als je van de normale airbox naar een works box gaat heb je een software mod nodig. Dus als je je eigen box ala JCW aanpast heb je ook zoiets nodig lijkt mij. Misschien dat @daveke hier meer over kan vertellen.Dr. Evil schreef:Hmm dat lijkt me sterk boris,
Maar het zou miss wel mogelijk zijn
Onze sponsors