Hoe lang ben je ongeveer bezig met het monteren van de links en de plates?
Want na de vakantie wil ik ze er eigenlijk wel onder gaan plaatsen.
Camberlinks & Camberplaten (R50-R53-R55-R56)
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
schroefset word pas volgend jaar, hou het nu dus bij de huidige verlaging.
Dus dan word het enkel de achterkant aangezien de plates niet passen met standaard schokbrekers!??
(schreef martijngizmo ergens!?)
Daveke schreef:Achterkant hooguit een half uurtje, als ik mn tanden niet uit mn mond sla.
Voorkant denk ik ongeveer een uurtje. Moet je ook verlaging plaatsen?
Dan moet je teller op 2,5 uur alles bij elkaar.
Dus dan word het enkel de achterkant aangezien de plates niet passen met standaard schokbrekers!??
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het gaat dus om R56 fJCW camberlinks voor de voorkant, en camberplaten voor de voorkant. Is dat mogelijk?
K, ik wil dit dus nu hebben!Daveke schreef:No worries, laat maar wat weten
Voor je ophanging goed af te stellen zou ik persoonlijk ook camberplaten steken, dan kun je nl voor iets negatiever gaan staan dan achter en win je ontzettend veel aan grip

Het gaat dus om R56 fJCW camberlinks voor de voorkant, en camberplaten voor de voorkant. Is dat mogelijk?
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ast gaat het dus ook niet worden, die passen niet. Uitlijnen is ook niet gedaan want dat zou zonde van het geld zijn als je straks weer moet.
Enige oplossing voor mij is denk deze camber platen, met eventueel de control arms voor achter. Wanneer zou je ze kunnen hebben er is nu niet echt te rijden met de auto?
Trouwens Beek vind deze camber platen niets omdat ze open zijn ofzo?? Geen rubberen afsluiting hebben?
Enige oplossing voor mij is denk deze camber platen, met eventueel de control arms voor achter. Wanneer zou je ze kunnen hebben er is nu niet echt te rijden met de auto?
Trouwens Beek vind deze camber platen niets omdat ze open zijn ofzo?? Geen rubberen afsluiting hebben?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het niet eerder geschreven volgens mij, maar idd, camberplates passen niet met de standaard veerpoten, de veren komen dan tegen de carosserie...JJJJ schreef:Daveke schreef:Achterkant hooguit een half uurtje, als ik mn tanden niet uit mn mond sla.
Voorkant denk ik ongeveer een uurtje. Moet je ook verlaging plaatsen?
Dan moet je teller op 2,5 uur alles bij elkaar.
Onze sponsors