Bummer kerel, maar goed, heb je weer wat te sleutelen straks...
Enne Raymond..your welcome buddy!
Ach, het kan gebeuren, dat er nu een paar kort na elkaar sneuvelen is misschien omdat het de eerste modellen zijn. Ik ga het wel zien denk ik.. Er staat nu ongeveer 20-25k op de charger zelf. Ik weet het nog niet 100% zeker of het de charger is, maar denk het haast welcooperke s schreef:ThanksDaveke schreef:Komen andere gordels Tom, normale 4 punts in het blauw![]()
2e Sprintex in korte tijd,Junky in the UK heeft er ook eentje gesneuveld gehad...is wel snel..had toch wel meer duurzaamheid verwacht..Hoeveel km zit ie er nu op Davy?
Als je dit vergelijkt met de M45,ok toegegeven hij draait een pak minder koppel maar weegt niet op vind ik.
Hoe denk je er zelf over?
T.
Kan misschien wel aan blauwe Sabelt gordels raken Davy,is hetzelfde type als ik had met aircraft buckles.Daveke schreef:Komen andere gordels Tom, normale 4 punts in het blauw
Staat bijna 3 bar in, en tegenwoordig zou goede kwaliteit banden dat makkelijk een half jaar vol moeten kunnen houden. Daarbij, binnen nu en een paar weken wordt ie weer op een andere plek gezet bij die kennis van me, dus hij rolt sowieso nog wel wat op en neer, genoeg om geen vlakke stukken te krijgenBMX schreef:Kan je m niet beter op bokken zetten? Krijg je zeker geen vlakke stukken op de banden..
Maar wat zal t genieten worden daar!
Problemen hou je toch altijd met tuning, kun je maar beter mee leren leven. Ik kan me er zo druk niet om maken. Als ik had gewild dat alles heel was gebleven, had ik nooit een auto moeten kopen. Dat is nu eenmaal zo. Het zal vast niet het laatste zijn wat stuk gaat.. Ik zou het liefste het hele motorblok uit elkaar trekken en alles balanceren/vervangen maar dat kost allemaal zo veel geld en mijn fondsen zijn nog net niet ongelimiteerdmarcel700 schreef:Jammer van die charger net nu alles een beetje klaar is.
Ik heb de TPR2R, de duurste en meest getunede variant destijds.. 1.5 mm groter en 1.8 mm groter resp aan de in en uitlaatzijdecooperke s schreef:Heeft ie niet oem kleppen steken in de Thumper?
Klopt idd,als je begint te foefelenkrijg je andere,meer 'problemen'.
Zoals gezegd,bij upgraden zal je ook vaker moeten vervangen,onderhoudsintervals moeten regelmatiger gebeuren etc.....
Is een draadje dat niet stopt...
T.
Wist niet dat je de 4e variant had,welke kleppen zitten erin.Zitten er ook andere klepgeleiders in?Daveke schreef:Ik heb de TPR2R, de duurste en meest getunede variant destijds.. 1.5 mm groter en 1.8 mm groter resp aan de in en uitlaatzijdecooperke s schreef:Heeft ie niet oem kleppen steken in de Thumper?
Klopt idd,als je begint te foefelenkrijg je andere,meer 'problemen'.
Zoals gezegd,bij upgraden zal je ook vaker moeten vervangen,onderhoudsintervals moeten regelmatiger gebeuren etc.....
Is een draadje dat niet stopt...
T.
Onze sponsors