Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maakt het niet ook een verschil of je dynamisch of statisch meet?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
De meting is gedaan op een superflow 4wd rollenbank, die ik eigenlijk wel erg goed vertrouw. (geen ervaring met de bank van Beek)
Ja klopt, ben het er ook wel mee eens dat het veel voorkomt, maar zou eigenlijk niet mogen natuurlijk.franklyn85 schreef:Nou de wagen van davy had ook bizarre verschillen op bepaalde banken
De meting is gedaan op een superflow 4wd rollenbank, die ik eigenlijk wel erg goed vertrouw. (geen ervaring met de bank van Beek)
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt, ik ben dus op zoek naar (ervaringen met) die eventuele variabelen. Voordat ik misschien wel verder ga met tunen wil ik uitsluiten dat er niet iets mis is.
Ik heb begrepen dat warmte een belangrijke bottle neck kan zijn bij een MINI. Om dat uit te sluiten hebben we een (andere) intercooler nodig. Verder hoor/lees ik over andere bougies en vervuiling, maar weet nog niet wat ik daar precies mee moet.
Ik heb begrepen dat warmte een belangrijke bottle neck kan zijn bij een MINI. Om dat uit te sluiten hebben we een (andere) intercooler nodig. Verder hoor/lees ik over andere bougies en vervuiling, maar weet nog niet wat ik daar precies mee moet.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Diverter valve, kan ook een issue zijn. Wat ik alleen afvraag, wat is het nut van de bypass diverter valve van forge?
Schijnt dat een vag DV (internals) betere prestaties levert: http://www.motoringalliance.com/forums/ ... z2BCOj4TDt
Schijnt dat een vag DV (internals) betere prestaties levert: http://www.motoringalliance.com/forums/ ... z2BCOj4TDt
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zwarte wolken worden vaak veroorzaakt door slechte of verkeerde bougies.
Verschillen zijn er altijd tussen verschillende banken dus dan zou je een na voor en na meting op dezelfde bank met dezelfde omstandigheden moeten doen.
Mijn fJCW kwam bij Beek destijds standaard op 206pk uit.
Verschillen zijn er altijd tussen verschillende banken dus dan zou je een na voor en na meting op dezelfde bank met dezelfde omstandigheden moeten doen.
Mijn fJCW kwam bij Beek destijds standaard op 206pk uit.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Begin deze week een mail naar breeman gestuurd, en de situatie uitgelegd. Vandaag netjes terug gebeld, ze willen graag dat ik even langs kom met de auto om hem uit te kunnen lezen. Volgende week donderdag dus een afspraak. Gelijk maar even checken of er nog recalls open staan.
Ga in iig zodra ik tijd heb achter een intercooler aan, dan kunnen we het warmte probleem uit sluiten.
Ga in iig zodra ik tijd heb achter een intercooler aan, dan kunnen we het warmte probleem uit sluiten.
Onze sponsors