bij me moeders auto scheen er een te zitten vlak bij het vliegwiel geloof ik (citroen c8 ) kan het ook verkeerd begrepen hebben natuurlijkfranklyn85 schreef:Krukas sensor zit toch voor op het blok onder de charger en de waterpomp

Correct zie foto vorige pagina.franklyn85 schreef:Nee bij mini zit hij voor en gaat ook vaak olielekken of zweten
In die 6 mille zit nog een bank, een loveseat (kleine versie van een bank), een nieuwe TV en dan is de rest auto. Die rest is inmiddels zo'n €2.500 overigens.boris_brznjef schreef:6 mile aan onderhoud in korte tijd tering! Dat is niet meer normaal man! Maar gaat de GP ooit weg?
Ik denk dat je allang blij mag zijn dat de bumper nog te scoren was/is!
Uiteindelijk heeft die hele bumper-wissel me €70 gekost, inclusief arbeid. Het spijt me, maar dat kan ik niet laten liggen.mushrop schreef:jammer dat je bumpert niet hier verkocht hebt..
Hij zweette wel een beetje inderdaad.cooperke s schreef:Correct zie foto vorige pagina.franklyn85 schreef:Nee bij mini zit hij voor en gaat ook vaak olielekken of zweten
De o ring krijgt het hard te verduren!
Heb ook een printje van een oscillator-beeld van de output van de krukas sensor: ziet er top uit!A plausibility diagnosis is performed that compares camshaft (CAM) and crankshaft signals. The CAM edge must be in a defined window of crankshaft teeth in order to declare the CAM signal as valid.
If a CAM error is detected after the camshaft and crankshaft signals have synchronized the engine will remain
in normal operation mode.
If insufficient time is available at engine crank to determine the camshaft and crankshaft synchronization before
a Cam error is detected the correct firing cylinder bank cannot be determined. In this case:
The sequential fuel injection will run with a constant injection phase of -180° CRK, and the engine will run open loop. In this condition there is a 50% probability of the injection starting at the correct crankshaft position.
This "Limp Home" condition minimizes the impact engine responsiveness due to excessive time periods between fuel injection and inlet valve opening.
Each ignition coil is fired every TDC. Knock correction will take a constant default value.
Onze sponsors