Perfecte rit!! en bedankt dat ik nog ter plaatse mee kon rijden

groetjes Tony
p.s.: volgens mij was ik het eerste terug op het plein, krijg ik nu toch nog een prijs

Ah, dat was ik samen met èrcé!MR schreef:Ik kwam trouwens Ecre nog tegen samen met Coen. Kan da kloppen? Aan het einde van de A17 naar de A16 in de richting van het Noorden kwamen jullie voorbij vliegen terwijl ik net uitvoegde richting Den Bosch.......
MR
Wint schreef:Ah, dat was ik samen met èrcé!
Ja we hadden lekker de vaart erin op de terug weg, toch weer ff de 200 aangetipt.![]()
@ èrcé: Het viel me al op dat die blonde (grijs achtige), je zo'n verleidelijke kipoog gaf!
Ja ik zal meteen even de uitleg geven bij dat punt. Daar reed je op een T-splitsing af. Dit was (naar schatting) zo'n 1,8 km na de voorgaande aanwijzing. De rechtdoorgaande weg was de weg die naar rechts afboog. Omdat er veel waren die dachten dat het een foutje was maakte ze de fout om daar links af te slaan (aangezien links de volgende aanwijzing was). We hadden stiekem al gehoopt dat er een paar die blunder zouden maken.Gebo schreef:De rit ging door een fraaie omgeving, en verliep op een enkel puntje na (ik geloof dat het puntje 45 was..) eigenlijk heel goed!
Volgend jaar weer?![]()
Onze sponsors