18 maart MINI rit!! :D plaats hier je pics en comments!!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 21:25

Bedankt Kaj/Coen/Ida en alle anderen die de rit mogelijk hebben gemaakt!!

Perfecte rit!! en bedankt dat ik nog ter plaatse mee kon rijden 8)

groetjes Tony

p.s.: volgens mij was ik het eerste terug op het plein, krijg ik nu toch nog een prijs :wink:
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 mar 2007, 21:28

Ook wij hebben weer een zeer geslaagde dag gehad, en een pluim voor de organisatoren. :wink:
We zien al uit naar volgende maand naar Mini's voor kika.
Tot dan allemaal.
En ook van ons een paar pica's :lol:

Afbeelding
De mini's van de organisatoren.

Afbeelding
Op plein 13

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ff babbeltje maken

Afbeelding

Afbeelding
vertrekken maar.

Afbeelding
Coens trots.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
weer terug op plein 13.

Afbeelding
De eindbestemming bij de mac.

Tot ziens Karretje & sMARTmINi
MINI...................................The best there is.
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 21:42

MR schreef:Ik kwam trouwens Ecre nog tegen samen met Coen. Kan da kloppen? Aan het einde van de A17 naar de A16 in de richting van het Noorden kwamen jullie voorbij vliegen terwijl ik net uitvoegde richting Den Bosch.......

MR
Ah, dat was ik samen met èrcé!
Ja we hadden lekker de vaart erin op de terug weg, toch weer ff de 200 aangetipt. :X

@ èrcé: Het viel me al op dat die blonde (grijs achtige), je zo'n verleidelijke kipoog gaf! :wink:
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

18 mar 2007, 21:44

Wint schreef:Ah, dat was ik samen met èrcé!
Ja we hadden lekker de vaart erin op de terug weg, toch weer ff de 200 aangetipt. :X

@ èrcé: Het viel me al op dat die blonde (grijs achtige), je zo'n verleidelijke kipoog gaf! :wink:

precies... ik zat al met 200+ richting vianen op de a27... Ja we hadden de snelheid er goed in zitten... zoals de hele dag ... ;)

8)
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 21:46

coendek schreef:precies... ik zat al met 200+ richting vianen op de a27... Ja we hadden de snelheid er goed in zitten... zoals de hele dag ... ;)

8)
200+?? :shock:
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

18 mar 2007, 21:46

ja... duurde ff.... ;)

LOL
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 21:48

coendek schreef:ja... duurde ff.... ;)

LOL
:D
Afbeelding
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

18 mar 2007, 21:49

Mooi te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Jammer dat wij niet mee konden...
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 21:51

Hierbij mijn picca's. Aan het filmpje gaat komende week gewerkt worden... :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 mar 2007, 22:20

Zo, ook weer thuis aangekomen!

Na wat in eerste instantie een erg slechte dag leek te worden...(hoosbuien van hier tot Tokio, ongelukken onderweg enz.), is uiteindelijk een dag geworden met goed weer, een schitterende rit, en weer veeeele gezellige mini-enhausiastelingen!

Bij aankomst stond het parkeerterrein al flink vol, en was er voor vertrek gelukkig nog even gelegenheid om alle fraaie mini's te bewonderen, en hier en daar even een handje te schudden en een babbeltje te maken.

De rit ging door een fraaie omgeving, en verliep op een enkel puntje na (ik geloof dat het puntje 45 was..) eigenlijk heel goed!

Na een tijdje op Plein 13 te hebben gestaan, uiteindelijk naar Mc. D. gegaan, waar ik geloof ik nog nooit zo lang ben geweest... :shock: .

Volgend jaar weer? :wink:

Uiteindelijk na de prijsuitreiking voldaan aan de terugreis begonnen!

Organisatie, hierbij nogmaals bedankt!!! Top gedaan! :-))
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 22:28

Was weer een leuke rit vandaag, vele landweggetje's weer vlink los kunnen gaan met mooi uitzicht :mrgreen:
Tot de volgende keer alllemaal :)(
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 22:44

Gebo schreef:De rit ging door een fraaie omgeving, en verliep op een enkel puntje na (ik geloof dat het puntje 45 was..) eigenlijk heel goed!

Volgend jaar weer? :wink:
Ja ik zal meteen even de uitleg geven bij dat punt. Daar reed je op een T-splitsing af. Dit was (naar schatting) zo'n 1,8 km na de voorgaande aanwijzing. De rechtdoorgaande weg was de weg die naar rechts afboog. Omdat er veel waren die dachten dat het een foutje was maakte ze de fout om daar links af te slaan (aangezien links de volgende aanwijzing was). We hadden stiekem al gehoopt dat er een paar die blunder zouden maken.

Het is best moeilijk om instinkers als deze in een rit te verwerken en er dan toch voor zorgen dat iedereen alsnog met wat gepuzzel bij dezelfde eindlocatie uitkomen.. :)

Ik vond het zelf echt helemaal super op uiteraard een paar puntjes na, met name het begin van het plein afrijden duurde naar mijn idee erg lang, dat moeten we de volgende keer zeker veranderen. Ben blij dat er tot zover zoveel goede reacties zijn en ik heb heel wat positieve reacties tegemoet horen komen deze dag, waar ik uiteraard erg blij mee ben. Ook de minpuntjes (waar ik er godzijdank ook wat van heb) van de rit hoor ik erg graag, dan kunnen we dat bij het maken van de volgende rit verbeteren. :mrgreen:

Kortom, volgend jaar zeker weer!! :wink: :mrgreen: 8)

Hier trouwens nog wat foto's van mij! :mrgreen: (klik voor groter formaat)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Wat een enorm aantal reacties al trouwens!! Ben benieuwd naar de rest van de filmpjes (als die zijn gemaakt) en foto's!! :mrgreen: Tot zover zien ze er lekker uit!! 8)
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2007, 22:52

Bedankt aan alle sponsoren, super prijzen en leuke goodies!

Ik wil Coen en Ida allebei bedanken voor de geweldige organisatie. Het was me een genoegen met U samen te mogen werken! Voor herhaling vatbaar!!

Iedereen onwijs bedankt voor de enorme opkomst, volgende week ben ik jarig en dit heb ik eigenlijk al gezien als een enorm verwend verjaardagscadeau!!

En tot slot mag ik de weer-goden niet vergeten voor de schitterende dag vandaag. Op wat regendruppels en de harde wind na was het vandaag eigenlijk erg goed te doen! 8)

THANKS EVERYBODY!
Afbeelding
MiniPaul
Yoga-master

18 mar 2007, 22:54

Ik vond het een zéér geslaagde rit :lol:
Een pluim voor de organisatie :-))

Het weer viel gelukkig mee ( toch nog vaak het zonnetje gezien ) maar
bij het water ( fotoshoot ) waaide het wel heftig en was het alle hens aan dek om je deur op een "normale" manier te openen.

Ik reed voorop in de laatste groep en samen met mijn co-driver Smousje waren we de navigator van deze mini MINI club.
Bij punt 48 ging het verkeerd en toen heeft het wel ff geduurd voordat we uiteindelijk bij McDonalds aangekomen waren. We hadden zelfs de hulp van Kaj nodig om hier te geraken :surrender
Wellicht hierdoor hebben vele mensen moeten wachten voordat de groep compleet was en de organisatie kon overgaan tot het uitreiken van de prijzen :Foto

Kaj, Ida en Coen bedankt voor het organiseren van deze rit !
De volgende keer ben ik er ook weer bij :lol:
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

18 mar 2007, 22:59

Nou hier ook zeker een geslaagde dag achter de rug. Het begon vanmorgen met wat zenuwen over het verloop van de dag en zeker ook het weer speelde daarbij een grote rol. Onderweg naar Bergen op Zoom waren de kriebels al snel minder aan het worden en eenmaal aangekomen op Plein 13 was er alleen nog maar gezonde spanning. Het wegrijden van het plein duurde naar mijn zin ook zeker te lang en we zullen daar de volgende keer zeker rekening mee houden, het is zeker een goed idee om de tasjes eerder uit te delen zodat het vertrek daar dan ook wat sneller door verloopt.
Ik vond zelf ook het wachten op de laatste rijders en wetende dat de halve MAC ook al vol zat errug vervelend, dus ook dat is een punt om aan te werken. De antwoorden op de vragen zal ik hierbij ook nog even vermelden.

Hoeveel MINI's rijden er vandaag met de rit mee?
49
Hoeveel klokken zie je wanneer je op Plein 13 staat en om je heen kijkt?
4
Wanneer is het landhuis gebouwd en wat voor soort stijl is er gebruikt voor het park rondom het landhuis?
1850
Landschapstijl
Welk jaartal duiden de letters aan die op de gedenkplaat, die in de muur van de kerk is gemetseld aan?
1841
Wat hangt er aan de muur van het huis bij de molen??
Paardenhoofd
Waar moet je volgens de borden allemaal voor oppassen als je op deze provinciale weg rijdt?
Overstekend wild
Oppassen voor vogels
Hoe heette deze straat in 2006?
Geraniumstraat 2006
Hoeveel tikkels zitten er in deze pot?
363

Ik heb zelf ook erg van deze dag genoten, maar rij ook graag zelf de rit dus kijk echt uit naar 22 april.
Het was ook ontzettend leuk om al die nieuwe MINI's en GEZICHTEN te zien, en om alle oude bekenden ook weer
ff te spreken. Iedereen bedankt voor jullie enthausiasme en geduld en graag tot volgend jaar !!!

Groetjes Ida

PS mijn filmpje volgt soon!!!

Terug naar “Afterparty”