Net ff gesmst, zit al een week in mijn hoofd dat ik hem uit een doosje moet halen en ik de auto gooien, maar hij zit niet in het doosjespeedy schreef:in de loods van je schoonpa zal die wel liggen

Met een beetje geluk heeft een vriend voor a.s. zaterdag een brug, dan gooien we die Bilstein set er ff onder. Dus voor die tijd wel even die bout geregeld hebben...boris_brznjef schreef:Je hebt net je winterwielen er weer op.Nog 2 maanden en dan hoef je pas te gaan zoeken;-)
Haha,had ik ook totaal niet verwacht. Had de twintake uiteindelijk op de GTI, dat gaf ook een erg goed resultaat.frankie schreef:Forge intake heeft in ieder geval geen negatief effect op het vermogen. Ik heb hem er ook op, was geen belemmering destijds op de bank bij BR om tot mooie resultaten te komen
Breeman... Tja de vorige eigenaar had er nogal wat aan gedaan hemushrop schreef:wat een geweldige opmerking over de diffusers. Grote kans dat ze straks nog gaan zeggen dat het daar door komt ook! Wat een amateurs lopen er bij sommige dealers, niet normaal.
Waar was dat eigenlijk? Breeman of Den Haag?
Wat een mafkezenWilcoos schreef:Breeman... Tja de vorige eigenaar had er nogal wat aan gedaan hemushrop schreef:wat een geweldige opmerking over de diffusers. Grote kans dat ze straks nog gaan zeggen dat het daar door komt ook! Wat een amateurs lopen er bij sommige dealers, niet normaal.
Waar was dat eigenlijk? Breeman of Den Haag?heb hem maar vriendelijk ingekopt door dringend aan te geven dat er een standaard S bumper op zat bij oplevering, en ik de auto bij hun gekocht heb, dus geen boodschap eraan heb wat de vorige eigenaar en mee heeft uitgevreten.
Onze sponsors