Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2012, 16:04

speedy schreef:in de loods van je schoonpa zal die wel liggen :wink:
Net ff gesmst, zit al een week in mijn hoofd dat ik hem uit een doosje moet halen en ik de auto gooien, maar hij zit niet in het doosje :mrgreen:
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2012, 16:05

boris_brznjef schreef:Je hebt net je winterwielen er weer op.Nog 2 maanden en dan hoef je pas te gaan zoeken;-)
Met een beetje geluk heeft een vriend voor a.s. zaterdag een brug, dan gooien we die Bilstein set er ff onder. Dus voor die tijd wel even die bout geregeld hebben...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2012, 18:10

Is het de originele set van MINI? Want die kun je het beste rechtsstreeks in de prullenbak pleuren want dat is echt kansloos spul. Sowieso achterwege laten die slotbouten, de echte wielendief laat zich daar echt niet door tegenhouden. Maar dat weet je zelf ook vast wel.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2012, 20:17

Jup, had ze erop gedaan omdat ik de 4 andere bouten was vergeten mee tenemen. En deze lagen er nog. Ik draai zelfs de duurtste slotbouten kapot dus gebruik ze eigenlijk nooit meer.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:05

Auto weer terug, met nieuwe airco pomp oid. Bij geluid is in ieder geval weg.

Of ik nu opnieuw wil gaan testen, maar dan wel met het orginele filter. Forge intake kon ook weleens de oorzaak zijn...
"Oh ja, en de vorige eigenaar had er zo een diffuser op..."Ben nog steeds aan het nadenken wat ik met die opmerking moet :s

Anyway, donderdag even bellen en hoop vrijdag even langs te kunnen rijden voor een run. Eventueel trekken we dan het hele filter eraf, en zetten we er een regenpijp op.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:27

Forge intake heeft in ieder geval geen negatief effect op het vermogen. Ik heb hem er ook op, was geen belemmering destijds op de bank bij BR om tot mooie resultaten te komen :lol:
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:30

frankie schreef:Forge intake heeft in ieder geval geen negatief effect op het vermogen. Ik heb hem er ook op, was geen belemmering destijds op de bank bij BR om tot mooie resultaten te komen :lol:
Haha,had ik ook totaal niet verwacht. Had de twintake uiteindelijk op de GTI, dat gaf ook een erg goed resultaat.

Maar kan jij voor de zekerheid eens kijken hoe jouw pijltjes staan?
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:31

Pijltjes? :roll: :roll: Volgens mij ben ik die met monteren niet tegen gekomen.
Laatst gewijzigd door frankie op 24 dec 2012, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:31

wat een geweldige opmerking over de diffusers. Grote kans dat ze straks nog gaan zeggen dat het daar door komt ook! Wat een amateurs lopen er bij sommige dealers, niet normaal.

Waar was dat eigenlijk? Breeman of Den Haag?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:34

mushrop schreef:wat een geweldige opmerking over de diffusers. Grote kans dat ze straks nog gaan zeggen dat het daar door komt ook! Wat een amateurs lopen er bij sommige dealers, niet normaal.

Breeman... Tja de vorige eigenaar had er nogal wat aan gedaan he :mrgreen: heb hem maar vriendelijk ingekopt door dringend aan te geven dat er een standaard S bumper op zat bij oplevering, en ik de auto bij hun gekocht heb, dus geen boodschap eraan heb wat de vorige eigenaar en mee heeft uitgevreten.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:36

frankie schreef:Pijltjes? :roll: :roll: Volgens mij ben ik die met monteren niet tegen gekomen.
Ja er staan pijltjes op de zijkanten hoe hij gemonteerd moet worden, dus in en uit laat kant. Beek heeft de mijne even snel gemonteerd destijds.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:39

Staan er bij mij echt niet op of althans, ik heb ze niet gevonden. Ik heb gekeken hoe het filter erin zit en op basis daarvan in- en uitlaat kant bepaald.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 18:44

Ze hebben trouwens eindelijk een compressie meting gedaan, je zou verwachten dat ze dat als een van de eerste dingen doen, maar dat zegt de computer naatuurlijk niet. Vanochtend dus maar vriendelijk gevraagd of ze dat al gedaan hebben, en dat ik de resultaten wil zien.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 dec 2012, 18:49

Wilcoos schreef:
mushrop schreef:wat een geweldige opmerking over de diffusers. Grote kans dat ze straks nog gaan zeggen dat het daar door komt ook! Wat een amateurs lopen er bij sommige dealers, niet normaal.

Breeman... Tja de vorige eigenaar had er nogal wat aan gedaan he :mrgreen: heb hem maar vriendelijk ingekopt door dringend aan te geven dat er een standaard S bumper op zat bij oplevering, en ik de auto bij hun gekocht heb, dus geen boodschap eraan heb wat de vorige eigenaar en mee heeft uitgevreten.
Wat een mafkezen :s !! Ze weten zeker niet wat een diffusor is! By the way, de motor is altijd standaard gebleven.

Terug naar “Show your ride”