Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

23 jan 2013, 21:47

snap wel waarom het de eerste was in die kleur bij de dealer :mrgreen:
wel mooie wagen maar de kleur :roll:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2013, 21:51

Gaaf hoor! 8) Altijd goed, nog een MINI erbij. :icon_top:
Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 jan 2013, 22:13

Haha Speedy :P
Kleur is op de foto wel een beetje anders dan in het echt hoor, het valt echt zeer goed mee, maar het is en blijft natuurlijk persoonlijke smaak he ;)
Volgende week mogen we hem ophalen, tis een Mini Next, jaartje oud :D, en dan maak ik wel eens goede foto's als het weer wat meezit, zodat de kleur beter uitkomt.
Marcel Always Open
Cabrio-King

24 jan 2013, 08:25

De foto geeft de kleur niet zo goed weer.

Veel plezier met je Coffeeman :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2013, 11:14

Ik vind het wel een mooi kleurtje, heb hem nog nooit gezien op een Countryman (ook niet op een andere MINI trouwens :P) maar staat wel goed. Zeker met de zwarte wielen en het zwarte dak! :D
Marcel Always Open schreef:Veel plezier met je Coffeeman :mrgreen:
:lachuh
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jan 2013, 11:32

kimi100 schreef:Ik vind het wel een mooi kleurtje, heb hem nog nooit gezien op een Countryman (ook niet op een andere MINI trouwens :P) maar staat wel goed. Zeker met de zwarte wielen en het zwarte dak! :D
De kleur komt idd veel beter uit met het zwarte dak en velgen. Je komt het inderdaad niet zo veel tegen, omdat het in de configurator nogal "lelijk" is. Was trouwens ook een kleurtje alleen voor de Countryman, en het is nu zelfs niet meer te verkrijgen ;)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2013, 11:49

MiniJefkeuh schreef:en het is nu zelfs niet meer te verkrijgen ;)
Rara waarom zou dat toch zijn... :mrgreen: :mrgreen:

Het gaat erom dat jullie het mooi vinden! 8)
RickyJCW
4 op een rij!
4 op een rij!

26 jan 2013, 18:59

Jeff!

Wat leuk, vader en moeders ook aan de mini!

Volgens mij zat je vader hem op de computer te bekijken tien wij de JCW spulletjes kwamen halen :wink:

Succes met de coupe. Hoop dat het meevalt voor je.

Groeten!
Mini Cooper S JCW Rotiform Nue
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 jan 2013, 10:03

RickyJCW schreef:Jeff!
Volgens mij zat je vader hem op de computer te bekijken tien wij de JCW spulletjes kwamen halen :wink:
Groeten!
Hoi Rick!
Kan goed zijn dat mijn Pa hem toen aan het bekijken was, is er al een tijdje zot van :P
Met de coupé zal alles wel goedkomen. Probeer er zo min mogelijk mee te rijden, zodat ik zeker niet meer stuk maak, maar die begin ik toch wel te missen hoor! Zal blij zijn dat ie in orde is :mrgreen:
Hoe gaat het trouwens met de spulletjes? Al gemonteerd??
RickyJCW
4 op een rij!
4 op een rij!

27 jan 2013, 19:49

MiniJefkeuh schreef:
RickyJCW schreef:Jeff!
Groeten!
Hoi Rick!
Kan goed zijn dat mijn Pa hem toen aan het bekijken was, is er al een tijdje zot van :P
Met de coupé zal alles wel goedkomen. Probeer er zo min mogelijk mee te rijden, zodat ik zeker niet meer stuk maak, maar die begin ik toch wel te missen hoor! Zal blij zijn dat ie in orde is :mrgreen:
Hoe gaat het trouwens met de spulletjes? Al gemonteerd??
Jaa spulletjes zitten erin, super! Nog bedankt!
Inmiddels als weer m'n volgende mods gekocht. Weer vanuit België dus ik ben binnenkort weer in Antwerpen :)
Kan ik meteen weer even bij Greg kijken!

Greetzzz
Mini Cooper S JCW Rotiform Nue
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 jan 2013, 10:38

Weer een kleine update hierzo :D

Gisteren is de Mini bij de dealer geweest voor het probleem dat hij geen vermogen meer gaf, was ergens een klepje of slangetje (weet de exacte naam niet meer) dat geblokkeerd zat en geen doorstroming gaf ...
Maandagmorgend gaf hij ook nog eens aan dat er remblokken aan vervangen toewaren en dat onderhoud dringend nodig was :s + gisteren werkte de cruise control ook niet meer O.o. Bij het nazicht waren ze 1 remblok vergeten vervangen en die was dus op, en de cruise control werkte niet meer ivm de motorstoring.
Ik had als vervangwagen een dubman, en wat rijdt dat ook heerlijk soepel seg! O.o Schrok er een beetje van dat ie toch zo lekker hard gaat :P enkel was het koppelpedaal een blok beton, wat ik wel wat vreemd vond...

Mijn verkoper en man die mijn wagen heeft afgeleverd hadden heel de probleem situatie opgevangen en waren alles behalve tevreden over hoe ze mijn wagen hebben nagekeken. 100 excusus later was ik weer super tevreden dat ik weer met men eigen Mini kon rijden, en ik was ondertussen alweer vergeten wat voor een feest het is! :mrgreen:
:feest
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2013, 11:06

Lekker hé, zo'n Dubman :mrgreen:

Goed om te horen dat alles weer in orde is, enjoy!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2013, 16:29

Gelukkig dat hij gefixt is... :D
burn rubber not your soul

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2013, 10:49

Goed om te lezen dat alles weer in orde is. Nu maar weer genieten van je mooie coupe
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Show your ride”