wel mooie wagen maar de kleur

Marcel Always Open schreef:Veel plezier met je Coffeeman
De kleur komt idd veel beter uit met het zwarte dak en velgen. Je komt het inderdaad niet zo veel tegen, omdat het in de configurator nogal "lelijk" is. Was trouwens ook een kleurtje alleen voor de Countryman, en het is nu zelfs niet meer te verkrijgenkimi100 schreef:Ik vind het wel een mooi kleurtje, heb hem nog nooit gezien op een Countryman (ook niet op een andere MINI trouwens) maar staat wel goed. Zeker met de zwarte wielen en het zwarte dak!
![]()
Hoi Rick!RickyJCW schreef:Jeff!
Wat leuk, vader en moeders ook aan de mini!
Volgens mij zat je vader hem op de computer te bekijken tien wij de JCW spulletjes kwamen halen![]()
Succes met de coupe. Hoop dat het meevalt voor je.
Groeten!
Jaa spulletjes zitten erin, super! Nog bedankt!MiniJefkeuh schreef:Hoi Rick!RickyJCW schreef:Jeff!
Wat leuk, vader en moeders ook aan de mini!
Volgens mij zat je vader hem op de computer te bekijken tien wij de JCW spulletjes kwamen halen![]()
Succes met de coupe. Hoop dat het meevalt voor je.
Groeten!
Kan goed zijn dat mijn Pa hem toen aan het bekijken was, is er al een tijdje zot van
Met de coupé zal alles wel goedkomen. Probeer er zo min mogelijk mee te rijden, zodat ik zeker niet meer stuk maak, maar die begin ik toch wel te missen hoor! Zal blij zijn dat ie in orde is![]()
Hoe gaat het trouwens met de spulletjes? Al gemonteerd??
Onze sponsors