koopman schreef:En op de planning staan voor volgende maand Bilstein B12 pro kit maar ben ik nog niet geheel over uit
MINI Cooper S R53 motor tuning NEW
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor "A I R": de GP vleugel is denk ik niet origineel. De originele past eigenlijk niet met de originele achterruit namelijk. Bovendien moet de bestaande spoiler worden verwijderd, daarbij blijven twee schroefgaten in de klep over. Daar zijn weer een soort haaienvinnen-plakkertjes voor, maar die zijn ook heel moeilijk te vinden. (Ik heb een originele GP, mijn vriendin rijd een Cooper S: daar zit echt wel verschil in de achterklep.)
Volledig leer is heel zeldzaam, kom je bijna nooit tegen en zijn grof duurder dan de versies met alcantara bovendien. Ik zag er pas eentje voor €450 verkocht worden.speedy schreef:nice rideboris_brznjef schreef:originele JCW works sportstuur met alcantara of de volledig leren?koopman schreef:Zeker leuk een sport stuur. maar ben dan wel alle bediening kwijt van radio tot cruisecontrol.
of weet je nog een stuur waar ik ze mee behoudt.
JCW leather/alcantara steering wheel... by Marcel S, on Flickrvol leder stuur voor r53 word volgens mij niet meer geleverd
Voor "A I R": de GP vleugel is denk ik niet origineel. De originele past eigenlijk niet met de originele achterruit namelijk. Bovendien moet de bestaande spoiler worden verwijderd, daarbij blijven twee schroefgaten in de klep over. Daar zijn weer een soort haaienvinnen-plakkertjes voor, maar die zijn ook heel moeilijk te vinden. (Ik heb een originele GP, mijn vriendin rijd een Cooper S: daar zit echt wel verschil in de achterklep.)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- koopman
- One wheel wonder
Bericht
De spoiler komt uit engeland. en klopt is niet orgineel. Maar deze valt wel in drie verschillende hoogtes af te stellend.e gaten in waar de oude spoiler heeft gezeten heb ik met een carbon sticker opgelost. en de adere sticker die jij bedoeld heb ik nog in het wit en zwart liggen ( ovale stickers in hoogglans )
Floor-is schreef:Volledig leer is heel zeldzaam, kom je bijna nooit tegen en zijn grof duurder dan de versies met alcantara bovendien. Ik zag er pas eentje voor €450 verkocht worden.speedy schreef:nice rideboris_brznjef schreef:
originele JCW works sportstuur met alcantara of de volledig leren?
JCW leather/alcantara steering wheel... by Marcel S, on Flickrvol leder stuur voor r53 word volgens mij niet meer geleverd
- koopman
- One wheel wonder
Bericht
Zo de nieuwe sparco stoel gisteren op de orginele rails geplaats, met behoorlijk wat aanpassingen om de nog steeds naar voor en achter te kunnen blijven verstellen.
Maar het staat super nu hopen dat me 2 de stoel snel geleverd wordt dan kan die er ook in !
Maar het staat super nu hopen dat me 2 de stoel snel geleverd wordt dan kan die er ook in !
- koopman
- One wheel wonder
Bericht
Een spacer zal niet te goede zijn. de handeling gaat achteruit, ook het het wegkomen van de plaats wordt moelijker omdat het gewicht van je velg verder naar buiten komt te staan waardoor je aandrijfas meer moeite moet doen om je wiel rond te krijgen en het sturen zwaarder wordt en de remweg langer wordt omdat het zwaarte punt verder naar buiten zit!boris_brznjef schreef:wielen zitten goed verstopt in zijn kast.Zal een spacer hier niet wat verbetering in brengen tezamen met wat handeling verbeteringen?koopman schreef:Hoe bedoel je !boris_brznjef schreef:*kuch* SPACER! */kuch*
Onze sponsors