PjV's Coupé

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
PjV
Be Mini
Be Mini

21 mar 2013, 00:34

MiniJefkeuh schreef:GP Diffusor bedoel je Casper? Heeft ie al volgens mij :wink:
Echt een dikke Coupé! Hoeveel is ie nu verlaagd trouwens? Lijkt een centimetertje of 3??
Klopt, 3 cm verlaagd.

Ik ben net de 10000km gepasseerd, er zit een aardig tempo in :mrgreen:
Afbeelding
Ian
Be Mini
Be Mini

24 mar 2013, 21:50

Das zeker een aardig tempo. Bijna 1.000km per week. Veel woon-werk verkeer of veel plezierritjes?
PjV
Be Mini
Be Mini

24 mar 2013, 22:48

Met de mini is alles een plezierritje :)
Ik schat dat ongeveer 25% niet werkgerelateerd is.
PjV
Be Mini
Be Mini

29 mar 2013, 13:24

PjV schreef:Ik ben net de 10000km gepasseerd, er zit een aardig tempo in :mrgreen:
Net een week later: 11000km.
Bandjes en de upgrades aan het onderstel bevallen verschrikkelijk goed, wat een heerlijke stuurauto is het geworden.
Dit weekend ga ik ook weer zo'n 1200km rijden, maar niet alleen met de mini, ik ga ook weer een trackday doen op Assen :)

Ook met de zwarte achterlicht-randen ben ik happy. Misschien is de complete unit vervangen nog mooier, maar zo is het mooi genoeg en veeeel goedkoper...
Ik zal even een fototje schieten voor de ongeduldigen hier :mrgreen:
PjV
Be Mini
Be Mini

05 apr 2013, 22:45

Ik had de topic titel al bijgewerkt, wat een beetje preliminair was, maar vooruit...
Ook ik heb een BBK besteld; het is alleen nog even wachten op de bevestiging v.d. prijs.
(Speedy, schiet eens op! Vreemde constructie zo, Speedy en dan opschieten :mrgreen: )
Voor mij wordt 't een complete set, met dichte schijven.

Ook heb ik -zoals eerder gemeld- redelijk betaalbare camber plates gevonden, die worden ook besteld.
Volgens mij wil ik geen totaaloverzicht zien van de uitgaven aan R58 :s

Maar, als dit erop/eronder zit ben ik bijna klaar, alleen nog een sper, de belt line en andere stoelen en misschien toch wat extra pk :shock:
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 apr 2013, 22:48

PjV schreef: Volgens mij wil ik geen totaaloverzicht zien van de uitgaven aan R58 :s

Maar, als dit erop/eronder zit ben ik bijna klaar, alleen nog een sper, de belt line en andere stoelen en misschien toch wat extra pk :shock:

:lol: Zo herkenbaar, en dan denk je nu is het mooi geweest en ja hoor dan komt er weer wat op je pad :mrgreen:
PjV
Be Mini
Be Mini

05 apr 2013, 23:06

Casper schreef:
PjV schreef: Volgens mij wil ik geen totaaloverzicht zien van de uitgaven aan R58 :s

:lol: Zo herkenbaar, en dan denk je nu is het mooi geweest en ja hoor dan komt er weer wat op je pad :mrgreen:
De meeste dingen stonden al op het lijstje, het komt alleen allemaal wat sneller dan verwacht :mrgreen:

Dit was het lijstje van pag. 1:
Ander onderstel
Camberplates
Stabi achter
Harde rubbers voor
JCW of AP Racing bbk aan de voorkant.
Last but not least een dump valve.

Voor de rest is het allemaal optisch:
scuttles, koplampringen, achterlichtringen, uitlaat, diffuser.
Dat telt allemaal niet mee 8)

O ja, de sper en veerpootbrug waren zo vanzelfsprekend dat ik vergeten ben ze te melden :oops:
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 apr 2013, 23:12

:lol: Dacht bij me zelf trek er een jaartje voor uit eerst de zomer maar gewoon zo rond rijden. Had de auto net een week of 2 en toen ging ik naar een meeting in Nieuwegein. Vond het toch wel mooi allemaal :lol:
Zijn nu 4 mnd. verder en ik heb een veerpootbrug, Akra uitlaat, GP diff, koplampringen, beltline, andere velgen, dumpvalve, blackline achterlichten, jcw scuttles, en volgende maand een schroefset. :mrgreen:
PjV
Be Mini
Be Mini

05 apr 2013, 23:17

Ik zie nog ruimte voor: powerflex bussen, camber plates en een BBK :mrgreen:

Het kan hard gaan ineens he.
Maar goed, iemand moet de economie aan de gang houden :mrgreen:
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 apr 2013, 23:19

Zeggen nog dat het slecht gaat met de autoindustrie nou dan hebben ze me afschriften nog niet gezien. :mrgreen:
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

06 apr 2013, 19:52

Wij houden de economie wel draaiende. Maar dan willen we ook altijd inkoopvoordeel >)
Ik heb ook nog niet de bonnetjes van de laatste 3 maanden opgeteld.... Ga ik ook niet doen :mrgreen:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 apr 2013, 19:55

louisvdd76 schreef:Wij houden de economie wel draaiende. Maar dan willen we ook altijd inkoopvoordeel >)
Ik heb ook nog niet de bonnetjes van de laatste 3 maanden opgeteld.... Ga ik ook niet doen :mrgreen:

:faint

Niet doen louis niet aan te raden
PjV
Be Mini
Be Mini

09 apr 2013, 16:19

PjV schreef:Ik had de topic titel al bijgewerkt, wat een beetje preliminair was, maar vooruit...
Ook ik heb een BBK besteld; het is alleen nog even wachten op de bevestiging v.d. prijs.
(Speedy, schiet eens op! Vreemde constructie zo, Speedy en dan opschieten :mrgreen: )
Voor mij wordt 't een complete set, met dichte schijven.

Ook heb ik -zoals eerder gemeld- redelijk betaalbare camber plates gevonden, die worden ook besteld.
Volgens mij wil ik geen totaaloverzicht zien van de uitgaven aan R58 :s

Typisch gevalletje van beer schieten/huid verkopen...
Ik heb "na ampel beraad" toch afgezien van het (op dit moment) kopen van de BBK.

Camber plates zijn wel besteld...
Afbeelding
Ian
Be Mini
Be Mini

09 apr 2013, 22:11

Tsja, keuzes.

:mrgreen:
PjV
Be Mini
Be Mini

22 apr 2013, 12:59

Mijn autootje is gisteren gespot op de zomerwielen meet in De Meern:
Afbeelding
Afbeelding
De fotograaf vond de NL-stickers blijkbaar grappig en heeft die niet weggesneden...
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”