Klopt, 3 cm verlaagd.MiniJefkeuh schreef:GP Diffusor bedoel je Casper? Heeft ie al volgens mij![]()
Echt een dikke Coupé! Hoeveel is ie nu verlaagd trouwens? Lijkt een centimetertje of 3??
Ik ben net de 10000km gepasseerd, er zit een aardig tempo in

Net een week later: 11000km.PjV schreef:Ik ben net de 10000km gepasseerd, er zit een aardig tempo in![]()
PjV schreef: Volgens mij wil ik geen totaaloverzicht zien van de uitgaven aan R58![]()
Maar, als dit erop/eronder zit ben ik bijna klaar, alleen nog een sper, de belt line en andere stoelen en misschien toch wat extra pk
De meeste dingen stonden al op het lijstje, het komt alleen allemaal wat sneller dan verwachtCasper schreef:PjV schreef: Volgens mij wil ik geen totaaloverzicht zien van de uitgaven aan R58![]()
Maar, als dit erop/eronder zit ben ik bijna klaar, alleen nog een sper, de belt line en andere stoelen en misschien toch wat extra pk
Zo herkenbaar, en dan denk je nu is het mooi geweest en ja hoor dan komt er weer wat op je pad
Typisch gevalletje van beer schieten/huid verkopen...PjV schreef:Ik had de topic titel al bijgewerkt, wat een beetje preliminair was, maar vooruit...
Ook ik heb een BBK besteld; het is alleen nog even wachten op de bevestiging v.d. prijs.
(Speedy, schiet eens op! Vreemde constructie zo, Speedy en dan opschieten)
Voor mij wordt 't een complete set, met dichte schijven.
Ook heb ik -zoals eerder gemeld- redelijk betaalbare camber plates gevonden, die worden ook besteld.
Volgens mij wil ik geen totaaloverzicht zien van de uitgaven aan R58![]()
Onze sponsors