Respect hoor Berthil voor al je werk wat je in je bakkies stopt

Ook daar zijn oplossingen voor en ik zeg niet wie ermee bezig is hahahahaDaveke schreef:Die gaan dus kapot, er zit geen bewegingsvrijheid meer in het stuk wat vastgezet wordt op je charger, en daar knappen als die alu buizen dus op
Berthil schreef:Mijn buis hangt geheel in rubber zoals de alu buis van Sprintex, de twee steunen met schroefdraad zijn voor de elektrische waterpomp van de Sprintex. Bij mij gaat de buis dus niet kapot trillen zoals die M7. Bovendien kan deze zonder aanpassingen gemonteerd worden, de originele ventilator kan op zijn plaats blijven zitten.
Puik staaltje vakmanschap!Berthil schreef:Mijn buis hangt geheel in rubber zoals de alu buis van Sprintex, de twee steunen met schroefdraad zijn voor de elektrische waterpomp van de Sprintex. Bij mij gaat de buis dus niet kapot trillen zoals die M7. Bovendien kan deze zonder aanpassingen gemonteerd worden, de originele ventilator kan op zijn plaats blijven zitten.
Bij die Sprintex buis, kun je de vernauwing er tussen uit laten slijpen en de buis in zn geheel weer dicht laten maken zonder dat de ventilator in het gedrang komt. Scheelt je een berg werk..Berthil schreef:Even kijken hoe het gaat met de 19% pulley, elektrische waterpomp en deze buis. Ik verwacht niet dat de nieuwe Sprintex er is voor aanvang Ringseizoen. Als de nieuwe Sprintex er is wil ik hem er in principe wel weer op zetten maar dan ook zo'n dikke buis maken voor de Sprintex. Als ik tegen die tijd weer genoeg motivatie heb om er nog één te maken
Onze sponsors