Ik heb ook B14. Helemaal fan!CHRIS_GiX schreef:Even een weetje.
Heb altijd Bilstein B16 set gereden en nu heb ik Bilstein B14 en deze is veel comfortabeler.

wellicht domme vraag, maar lopen je 30"-wielen dan niet aan de wielkast?mushrop schreef:Dat kun je best doen, maar dan nog raakt je bumper de grond bij drempels. Dat doen ze al op hun standaard-hoogte. Dat hoort nou eenmaal bij een MINI en ga je dus ook niet wegkrijgen tenzij je 'm op 30" wielen zet.
Als er inderdaad 3cm verlagingsveren onder gaan is deze actie inderdaad meer achteruitgang dan een verbetering. Moet dus wel iets omhoog eigenlijk.mushrop schreef:Ik begrijp de reden waarom, alleen ga je dat straks zeker merken in je comfort en nog steeds schraapt je neus over de drempels.
Op dit moment zakt hij aan de achterkant soms wat te ver door zijn hoeven als je van een drempel afrijdt en dan happen de banden in de kasten. Ik heb al eens geprobeerd om hem daar meer omhoog te zetten, maar dan werd het teveel 'standje duikboot' omdat de voorkant al op zijn hoogst staat.Wilcoos schreef:Wat is nu daadwerkelijk het probleem? Ik denk namelijk ook niet dat je het met veren op gaat lossen.
Er zit nu de EVO 1 onder toch? Heb je last van veel (hard) inveren waardoor je veel geschraap hoort, en ligt hij voor iets te laag?
Onze sponsors