Die moet dus weer in ere hersteld worden
R53; Goodbye my friend! P97
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Jups, is de ex van Frank!
Die moet dus weer in ere hersteld worden
Die moet dus weer in ere hersteld worden
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
Als je toch tijd over hebt in de schuur van je, kun je vast mn mod er wel opschroeven komende weekBMX schreef:Ja.. zoiets, maar ik hoop op een iets minder blikachtig geluid
Heb overigens weer een nieuw projectje verzonnen! (je zal je maar vervelen)
Ik zou ook de mods die in de schuur liggen eens kunnen gaan instaleren, of met Sam gaan babbelen over die GP-kop, of mn nieuwe velgen klaar maken voor de nieuwe kleur, of.. ach.. k doe dr gwoon wat bij
Kijken of ik een mooie R53 badge kan maken, ipv Cooper S op de achterkant.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Als ik een eigen brug had, had ik het gedaan!
Ik zal helpen m in de auto te krijgen.. want dat wordt ook nog een mooie!
@Rob
Wat een heerlijke advertentie is het toch!
Ik zal helpen m in de auto te krijgen.. want dat wordt ook nog een mooie!
@Rob
Wat een heerlijke advertentie is het toch!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
Bericht
I know that the milltek is groter
Poepie het was een grapje met MILFDaveke schreef:2,25 inch vs 2,5 inch met kleinere dempers. You do the mathRaj schreef:Daveke schreef:Als je minder blik wil moet je die smalle Playmini ens vervangen door een milFltek
I know that the milltek is groter
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Ik had gister te veel tijd over, dus ben 'even' naar Waalwijk gereden om de handjes uit de mouwen te steken.
De remschijven en blokken achter hebben hun 2 jaar rijptijd gehad op zolder, dus werd het tijd voor instalatie.
Toen ik aan kwam meteen de MINI op de brug gezet. Alle spullen uit de auto en uitgepakt, brug op de juiste hoogte... en toen riep mn baas me. Ik was 5 minuten weg en toen ik terug kwam waren er 2 monteurs bezig
De klauwen waren er al af, schijven werden vervangen. Klauw werd terug gedraaid, alles schoongemaakt, blokken op de plek en klauw terug. Heerlijk die gedreven jongens
Sinds ik bij BRP ben geweest zijn mij dwarsdraagarmen verbogen, samengeknepen. Toen ik ze er eenmaal af had, bleken ze ook nog eens krom (verbogen) te zijn. Dit duid toch op mijn diagnose; daar mag niet niets aan vastmaken. Ik heb het bij gelaten wat het is. Ze liggen bij het oud ijzer, te veel energie om er nog iets mee te doen.
De camberlinks hebben bijna een jaar lang kunnen rijpen in de schuur. Ze zijn op hun best nu had ik begrepen.
De camberlinks heb ik dan weer wel zélf vervangen. Ik heb de links op dezelfde lengte gemaakt als de oude. Met het idee dat de wielstanden dan hetzelfde blijven... Ik heb alleen t idee dat ik een hoop meer negatief camber erbij heb gekregen.

Uiteindelijk ook weer de poes onder de auto weggejaagd en de trillende demper er weer terug onder gezet. Gelijk 2 nieuwe pakkingen er tussen gedaan. De versies die bij het spruit zaten, waren grotendeels weggesmolten!
Verder heb ik een dealtje gemaakt met Sam. Die gaat er weer voor zorgen dat mijn JCWcilinderkop weer helemaal in orde komt! Daar staat geen haast op. Nouja... vóór de zomervakantie moet die er wel op zitten
Last but not least:
Ik heb een nieuw setje velgen gekocht. 17" in doorsnee, 8" breed en een offset van ET35. Alleen moet mijn kleurtje er nog op; koperbrons.
Iemand nog een leuk adres in het zuiden om te laten spuiten? Heb Jobraay al een PM gestuurd, weet alleen niet of die ze nog leest hier...
De remschijven en blokken achter hebben hun 2 jaar rijptijd gehad op zolder, dus werd het tijd voor instalatie.
Toen ik aan kwam meteen de MINI op de brug gezet. Alle spullen uit de auto en uitgepakt, brug op de juiste hoogte... en toen riep mn baas me. Ik was 5 minuten weg en toen ik terug kwam waren er 2 monteurs bezig
De klauwen waren er al af, schijven werden vervangen. Klauw werd terug gedraaid, alles schoongemaakt, blokken op de plek en klauw terug. Heerlijk die gedreven jongens
Sinds ik bij BRP ben geweest zijn mij dwarsdraagarmen verbogen, samengeknepen. Toen ik ze er eenmaal af had, bleken ze ook nog eens krom (verbogen) te zijn. Dit duid toch op mijn diagnose; daar mag niet niets aan vastmaken. Ik heb het bij gelaten wat het is. Ze liggen bij het oud ijzer, te veel energie om er nog iets mee te doen.
De camberlinks hebben bijna een jaar lang kunnen rijpen in de schuur. Ze zijn op hun best nu had ik begrepen.
De camberlinks heb ik dan weer wel zélf vervangen. Ik heb de links op dezelfde lengte gemaakt als de oude. Met het idee dat de wielstanden dan hetzelfde blijven... Ik heb alleen t idee dat ik een hoop meer negatief camber erbij heb gekregen.

Uiteindelijk ook weer de poes onder de auto weggejaagd en de trillende demper er weer terug onder gezet. Gelijk 2 nieuwe pakkingen er tussen gedaan. De versies die bij het spruit zaten, waren grotendeels weggesmolten!
Verder heb ik een dealtje gemaakt met Sam. Die gaat er weer voor zorgen dat mijn JCWcilinderkop weer helemaal in orde komt! Daar staat geen haast op. Nouja... vóór de zomervakantie moet die er wel op zitten
Last but not least:
Ik heb een nieuw setje velgen gekocht. 17" in doorsnee, 8" breed en een offset van ET35. Alleen moet mijn kleurtje er nog op; koperbrons.
Iemand nog een leuk adres in het zuiden om te laten spuiten? Heb Jobraay al een PM gestuurd, weet alleen niet of die ze nog leest hier...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- wall-e
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Castricum
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Lekker bezig! Benieuwd naar je velgen
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Als ik het langer had laten liggen, was het antiek geworden!Raymond schreef:Je kan wel weer zien waar het grote geld verdient wordt...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Daiel weet nog niets... althans.. niet dat ik weet dat hij t al weet
haha
Het is een velg waar al 2 andere mee rond rijden. De één standaard, de andere zwart. Ik ga dus voor een 3e kleurstelling.
De motor doet t goed. Alleen wat dorstig met de olie
Gelukkig staat er hier een 20.000liter vat, dus sta niet snel zonder :')
Bij normaal, dagelijks gebruik; 55km heen, 55km terug; zit ik op 1:1500 ongeveer.
Hopen dat de JCWcilinderkop ook hier een beetje zorgt voor verbetering... Anders sparen voor een andere MINI.......
Het is een velg waar al 2 andere mee rond rijden. De één standaard, de andere zwart. Ik ga dus voor een 3e kleurstelling.
De motor doet t goed. Alleen wat dorstig met de olie
Gelukkig staat er hier een 20.000liter vat, dus sta niet snel zonder :')
Bij normaal, dagelijks gebruik; 55km heen, 55km terug; zit ik op 1:1500 ongeveer.
Hopen dat de JCWcilinderkop ook hier een beetje zorgt voor verbetering... Anders sparen voor een andere MINI.......
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors




















