http://fotoalbum.geutjes.com/displayima ... =66&pos=36
In de accessoirefolder van Mini heb ik een olietemp + amperemeter zien staan. Iets van 275 euro o.i.d.Geert-Jan schreef:Ik zie net op een foto van minigeut dat de 207 dus gewoon wel een olietemperateur meter heeft. Waarom zij wel en.....![]()
Haha, kan kloppen jaRobert schreef:Hmmm, loopt de halve Newminiclub op 2 april in Amsterdam rond ofzo... Ik zag volgens mij wel Ivo in de trein zitten.
Hahaaha toch op tijd gered Kaj.MR schreef:Zo vandaag een normale publieksdag naar de Rai geweest. Het was ook ladies day, maar echt veel vrouwen heb ik niet gezien. Nog even lekker naar de auto's gekeken en met de PS3 kunnen spelen. Eens goed naar de nieuwe navi van de Mini gekeken met da palletje naast je pook. Mooi ingebouwd, hoor.
Gemeet met Kaj op de Mini stand en lekker zitten kletsen over de auto's. We kwamen elkaar nog een paar keer tegen waaronder op de stand van Mercedes.......
MR
Nou inderdaad best leuke vrouwtjes..., die kleine blonde bij Cadillac!Hans schreef:Ja, Rob & Ik hebben hard moeten lachen om die skodawat een ding zeg.. we durfde niet eens een foto te nemen, zo lelijk was die.
Verder best leuke vrouwtjes op de Rai
Onze sponsors