Dagje AutoRai.... jouw foto's, jouw ervaringen, .....

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Geert-Jan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 apr 2007, 15:13

Ik zie net op een foto van minigeut dat de 207 dus gewoon wel een olietemperateur meter heeft. Waarom zij wel en..... :s

http://fotoalbum.geutjes.com/displayima ... =66&pos=36
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2007, 15:37

Geert-Jan schreef:Ik zie net op een foto van minigeut dat de 207 dus gewoon wel een olietemperateur meter heeft. Waarom zij wel en..... :s
In de accessoirefolder van Mini heb ik een olietemp + amperemeter zien staan. Iets van 275 euro o.i.d.

Is dat niet wat je zoekt???
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2007, 15:45

Ik heb er ook 1 hoor.... Maar dan moet je wel chrono pack hebben....

MR
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2007, 15:52

MR schreef:Ik heb er ook 1 hoor.... Maar dan moet je wel chrono pack hebben....MR
Nee, ik bedoel lost te monteren;

links & rechts van de toerenteller,
of
onder de knoppen voor de raam- en mistlampbediening.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2007, 15:54

Ja die heb je ook nog! Ook een optie!

MR
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

02 apr 2007, 16:31

Ik wil ook die tellers in mijn R56 :mad:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2007, 22:28

Vandaag ook even een bezoekje gebracht met minimartijn en een andere maat. Stonden hele leuke auto's zoals op voorgaande foto's te zien is. Tevens troffen wij bij de cadillac stand 2 meiden van "the beauty en the nerd" aan. Even gevraagd of ik er mee op de foto mocht. Dat was wel leuk. Tussen al die goed gepoetste auto's en waarempel ook nog op de Mazda stand zie ik ineens Wint en Hans staan.....zouden ze voor een andere auto aan het gluren zijn ;);)

Even bijgekletst en toen weer verder gekeken. Heb me goed vermaakt en weer veel mooie dingen gezien.
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

03 apr 2007, 07:22

Hmmm, loopt de halve Newminiclub op 2 april in Amsterdam rond ofzo... Ik zag volgens mij wel Ivo in de trein zitten. Maar verder helaas geen bekenden gezien. Wel een paar mooie modellen, en uiteraard ook mooie en minder mooie auto's, en MINI's.
Ik zag trouwens dat ook de Tsjechische autobouwer in navolging van MINI een model levert met een wit dakje. Dus kopieren is niet alleen meer aan de Japanners voorbehouden.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2007, 08:09

Ja, Rob & Ik hebben hard moeten lachen om die skoda :lol: wat een ding zeg.. we durfde niet eens een foto te nemen, zo lelijk was die.
Verder best leuke vrouwtjes op de Rai :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2007, 08:48

Ik ga vandaag eens even rondneuzen op de RAI :mrgreen:

Om 13.00 met MR afgesproken bij de MINI-stand
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2007, 16:53

Robert schreef:Hmmm, loopt de halve Newminiclub op 2 april in Amsterdam rond ofzo... Ik zag volgens mij wel Ivo in de trein zitten.
Haha, kan kloppen ja :wink:. Ik zag op het perron in Amersfoort ook al een bekend gezicht, maar ik kon zo gauw nog niet bedenken wie dat was :oops:. Later besefte ik dat jij dat was, maar ik heb je daarna niet meer gezien.

Was wel een leuk dagje op de RAI. Er stonden een paar erg fraaie MINI's (die gele met aerokit :-PP). Die Fabia met wit dak was inderdaad wel erg lachwekkend.
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2007, 18:30

Zo vandaag een normale publieksdag naar de Rai geweest. Het was ook ladies day, maar echt veel vrouwen heb ik niet gezien. Nog even lekker naar de auto's gekeken en met de PS3 kunnen spelen. Eens goed naar de nieuwe navi van de Mini gekeken met da palletje naast je pook. Mooi ingebouwd, hoor.

Gemeet met Kaj op de Mini stand en lekker zitten kletsen over de auto's. We kwamen elkaar nog een paar keer tegen waaronder op de stand van Mercedes.......
Afbeelding
MR
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

03 apr 2007, 18:50

MR schreef:Zo vandaag een normale publieksdag naar de Rai geweest. Het was ook ladies day, maar echt veel vrouwen heb ik niet gezien. Nog even lekker naar de auto's gekeken en met de PS3 kunnen spelen. Eens goed naar de nieuwe navi van de Mini gekeken met da palletje naast je pook. Mooi ingebouwd, hoor.

Gemeet met Kaj op de Mini stand en lekker zitten kletsen over de auto's. We kwamen elkaar nog een paar keer tegen waaronder op de stand van Mercedes.......
Afbeelding
MR
Hahaaha toch op tijd gered Kaj. :roll:
Je kijkt trouwens wel wat benepen daar. :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2007, 18:56

Volgens mij moet ik mijn avatar gaan aanpassen!! :oops: >) :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2007, 19:02

Hans schreef:Ja, Rob & Ik hebben hard moeten lachen om die skoda :lol: wat een ding zeg.. we durfde niet eens een foto te nemen, zo lelijk was die.
Verder best leuke vrouwtjes op de Rai :mrgreen:
Nou inderdaad best leuke vrouwtjes..., die kleine blonde bij Cadillac! 8)
Waren we net die mooie dame achter de Mazda tent aan het spotten, hoor ik opeens die dondere mannenstem van senor Kwiebje..., heel me gedachte verpest! :lol:

We hadden als doel om een alternatief voor een S-je / GP te zoeken, en Hans had hem gevonden bij Fiat:
(Om nog maar te zwijgen over die foto bij de Mini stand)
Afbeelding
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”