Kan ik eindelijk het rubber op het stuurhuis vervangen door een exemplaar van Powerflex wat er 2 jaar ligt

Bij de Aston Martin V8 Vantage S is dat (tov de non-S), al weet ik natuurlijk niet hoe dragend het rubber daar is etc...Daveke-Orranje schreef:Blijkbaar zat volgens Martijn het verschil in twee types Aston Martin dat er bij de ene zo'n stuurhuisrubber in zat en bij de andere niet.. Het is wel een klotewerkje om te vervangen, tenzij je het subframe laat zakken. Dan is het een fluitje van een cent.
Drexler is zo'n beetje de standaard voor Duitse racers geloof ik, maken absoluut fantastisch spul. Heeft als voordeel dattie erg snel en direct reageert, wat wel voor een listigere auto en meer bijgeluiden kan zorgen. Maar dat lijkt me geen probleem voor deze toepassing.Geen idee.. Ik had nog nooit van Drexler gehoord. Alleen dat er in Engeland en Amerika als het over LSD's gaat en men vraagt naar de beste heel hard OS Giken wordt geroepen. Maar dan praat je ook over een sper van 1800 dollar ex verzenden en import kosten. Toch wel een fikse prijs
Onze sponsors