Wim (TBL) , grote dank voor het maken van de foto !!!!
he Rianne,Marcel Always Open schreef:Sorry Rianneke , maar ik heb nog geen nieuwe records kunnen brengen sindsdien. Ik ga voor "meeste fun met een mini per kilometer", dat win ik gemakkelijk!Cannuccia schreef:Goed bezig weer Marcel!
(volgens mij ben je ook het record "langste tijd met dezelfde topic titel" aan het halenRuim een jaar inmiddels
)
of "grootste idioot in een cooper"
Makkie!
Deze winter ben ik bezig geweest om het nieuwe record om continu open te rijden zonder windscherm, zonder stoelverwarming en met de ramen omlaag... Doel was om de gehele winterperiode, vanaf september t/m februari (einde van de winter) zo te rijden, maar de winter houdt wat langer aan dan verwacht, tot en met april.
En zo open rijden ging best goed, maar gisteren was het eigenlijk niet leuk meer zo allejezus koud was het. Maar ik heb toch maar volgehouden gisteren, ik vond het namelijk zonde van de 5 maanden werk om dan op "het laatste winterdagje" de boel te verknallen. Het was al zo koud, en dan ook nog het MINI evenement van MINI NL wat geheel buiten plaatsvond! Vandaag alleen maar ziek in bed gelegen, niet slim.
.... en de buurman belde zonet aan dat hij met een windvlaag de deur van de auto tegen m'n portier heeft laten vallen... Grrrrrrrrrr morgen met daglicht maar kijken. In elk geval respect voor deze man dat hij gewoon verantwoordelijkheid toont ... dat is tegenwoordig wel anders (getuige twee andere deukjes en een geschaafde achterbumper -- die daders liggen op het kerkhof).