Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- speedy
- NMC Legend
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Rijd weer! Tijd voor nieuwe mods...
Haha jij snapt het!frankie schreef:Snap ik: andere downpipe = meer uitstoot = groter gat in de ozonlaag = global warming = stijgend waterpeil.
Simpel toch.

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind dit bericht van Berthil:
Weet iemand hier meer van? Berthil?
Berthil schreef:Intussen een update van de camberplaten uit Duitsland..
Er word tegenwoordig een E46 Bilstein toplager gebruikt omdat die kwalitatief beter zijn. De kit is verkrijgbaar voor R56 en R53.
Een schroefset is een vereiste want met het nieuwe lager komt de voorkant 1 cm omhoog. Vanwege de duurdere lagers van Bilstein liggen de kosten nu op 180 Euro per set.
Weet iemand hier meer van? Berthil?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
waar heb je dat bericht gevonden? Volgens mij ging dat over die fixed platen waar destijds een groupbuy voor was... Maar da's alweer een paar jaartjes terug dacht k...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt, gevonden in een oud topic.mushrop schreef:waar heb je dat bericht gevonden? Volgens mij ging dat over die fixed platen waar destijds een groupbuy voor was... Maar da's alweer een paar jaartjes terug dacht k...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ik heb voor anderhalve maand geleden nog een set fixed camber plates bij deze Duitser gekocht. Goede kans dus dat hij ze nog steeds maakt. Ik heb evt zijn emailadres voor je. Mocht je die willen hebben stuur me dan maar een PB'tje.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar wat is het precies, en op hoeveel camber kom je dan?Brightness schreef:Ik heb voor anderhalve maand geleden nog een set fixed camber plates bij deze Duitser gekocht. Goede kans dus dat hij ze nog steeds maakt. Ik heb evt zijn emailadres voor je. Mocht je die willen hebben stuur me dan maar een PB'tje.
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
In dit topic staat meer info:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=12948" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze platen kennen een vaste camber afstelling welke het beste compromis is tussen weggedrag en bandenslijtage. Vaste waarde zou ongeveer -1,25 moeten zijn, maar in de praktijk zal deze afhankelijk van je verlaging op ongeveer -2,0 uitkomen.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=12948" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze platen kennen een vaste camber afstelling welke het beste compromis is tussen weggedrag en bandenslijtage. Vaste waarde zou ongeveer -1,25 moeten zijn, maar in de praktijk zal deze afhankelijk van je verlaging op ongeveer -2,0 uitkomen.
- Timini
- Be Mini
Bericht
Hij is dus strax helemaal klaar voor de Ringtrip woensdag!?
Leuk speelgoed weer!Wilcoos schreef:Zow paar dingetjes erbij...]

Hij is dus strax helemaal klaar voor de Ringtrip woensdag!?

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm daar ben ik nog niet over uit. Ben bang dat het niet gaat lukken met mijn werk.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij is dus strax helemaal klaar voor de Ringtrip woensdag!?[/quote]
Haha, die paar die interesse hadden haken weer af Tim!
Helaas....
Leuk speelgoed weer!Wilcoos schreef:Zow paar dingetjes erbij...]

Hij is dus strax helemaal klaar voor de Ringtrip woensdag!?[/quote]
Wilcoos schreef:Hmm daar ben ik nog niet over uit. Ben bang dat het niet gaat lukken met mijn werk.
Haha, die paar die interesse hadden haken weer af Tim!
Helaas....

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Milltek downpipe
Het is voor mij nog even afwachten, hoop maandag meer te weten. Maar hij rijd nog niet helemaal toppie, dus er is ook nog wat werk te doen. Ik ben bang dat ik mijn camber platen mis, dus hier snel even achter aan. Ook de remmen zijn nog niet gedaan, hier gaan we volgende week even mee aan de slag.
TODO:
- Remleidingen, en vloeistoffen
- Nieuwe remblokken voor (Tarox 114)
- Catch can, en afdoppen
Wishlist:
- Schroth quick 4 punts gordels
- Camber aanpassingen
- Misschien nieuwe lucht inlaat
TODO:
- Remleidingen, en vloeistoffen
- Nieuwe remblokken voor (Tarox 114)
- Catch can, en afdoppen
Wishlist:
- Schroth quick 4 punts gordels
- Camber aanpassingen
- Misschien nieuwe lucht inlaat
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Milltek downpipe
Heeft er iemand weleens van ruff gehoord? http://www.ruff.tw/Mini/SM.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Platen zien er op zich goed uit.
Platen zien er op zich goed uit.
Onze sponsors