LosCreepers' Stanced R53 - Bijgeluidje?
- Marcel-E
- 4 op een rij!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Is er een andere plek waar ik in Nederland fixed plates kan kopen? Ik ken al 'Minituner' alleen Beek/Minispeed, kan ik nog bij anderen kijken of zoeken?
Ik heb nog een paar millimeter draad over vooraan, maar desnoods laat ik een stelring weg en borg ik de enkele ring met een inbusje zoals een KW set dat ook heeft bijvoorbeeld...
Nog enkele plaatjes van gisteren, de achterzijde ligt nu min of meer naar wens na de verlaging van dit weekend. Heb wel een 10mm spacer om hem achter ongeveer even breed als voor te zetten, ik wil eigenlijk naar 6/7mm toe zodat er minder kans is op aanlopen. Wil toch gewoon met twee of drie man in de auto kunnen rijden zonder met samengeknepen billetjes over de snelweg te rijden. Voorzijde moet dus iets camber krijgen, als ik nu iets ruiger een bocht instuur komt de band tegen de motorkap... Rij dus nu redelijk voorzichtig, wil wel asap wat camembert... En daarna uitlijnen!

Re: LosCreepers' Stanced R53 - Camber plates, welke en waar?
Helaas kan ik die niet meer kopen... Dat was wel een leuke deal, dat zijn tenminste prijzen waar mijn portemonnee geen hartaanval van krijgt...Brightness schreef:Zelf heb ik gefixeerde (-1,25 gr) camber platen gekocht uit onderstaand topic:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=12948" onclick="window.open(this.href);return false;
Met deze platen komt het totale camber aan de voorzijde ongeveer uit op -1,8 gr tot -2.0 gr.
Door montage van deze platen komt de auto aan de voorzijde wel rond de 0,8 cm omhoog, dus je zult weer omlaag moeten schroeven om op de huidige hoogte uit te komen. Ik weet niet of je nog zoveel schroefdraad over hebt?

Ik heb nog een paar millimeter draad over vooraan, maar desnoods laat ik een stelring weg en borg ik de enkele ring met een inbusje zoals een KW set dat ook heeft bijvoorbeeld...
Nog enkele plaatjes van gisteren, de achterzijde ligt nu min of meer naar wens na de verlaging van dit weekend. Heb wel een 10mm spacer om hem achter ongeveer even breed als voor te zetten, ik wil eigenlijk naar 6/7mm toe zodat er minder kans is op aanlopen. Wil toch gewoon met twee of drie man in de auto kunnen rijden zonder met samengeknepen billetjes over de snelweg te rijden. Voorzijde moet dus iets camber krijgen, als ik nu iets ruiger een bocht instuur komt de band tegen de motorkap... Rij dus nu redelijk voorzichtig, wil wel asap wat camembert... En daarna uitlijnen!

1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoe dan ook... het blijft SUPERDIK!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom niet? Ik kan je in contact brengen met de maker in Duitsland en dan kun je ze direct bij hem kopen. Ik heb ze zelf ook op de cabrio. Stuur maar een PM als je dat wilt.LosCreepers schreef:Helaas kan ik die niet meer kopen...
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Berthil was me net voor. Ik heb ze dankzij Berthil ook nog kunnen kopen, dat was ongeveer 2 maanden geleden. Waarschijnlijk zijn ze dus nog steeds verkrijgbaar.
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Oh op die manier. Ja, maar dan betaal je alsnog 220€ (ex verzendkosten vanuit D) voor een setje fixed, dan is het al bijna de moeite waard om 100€ meer uit te geven voor een setje verstelbare, of niet?Berthil schreef:Waarom niet? Ik kan je in contact brengen met de maker in Duitsland en dan kun je ze direct bij hem kopen. Ik heb ze zelf ook op de cabrio. Stuur maar een PM als je dat wilt.
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die is wel zonder rubber he, dus veel meer trillingen en rammels...LosCreepers schreef:Oh op die manier. Ja, maar dan betaal je alsnog 220€ (ex verzendkosten vanuit D) voor een setje fixed, dan is het al bijna de moeite waard om 100€ meer uit te geven voor een setje verstelbare, of niet?Berthil schreef:Waarom niet? Ik kan je in contact brengen met de maker in Duitsland en dan kun je ze direct bij hem kopen. Ik heb ze zelf ook op de cabrio. Stuur maar een PM als je dat wilt.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Karin (SMEED) hier op het forum, heeft nog een setje verstelbare liggen (tot 2,5) op zolder. Misschien kun je haar eens pm.en of ze ze weg wilt doen
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Karin doet ze helaas niet weg. Ik heb onze Duitse vriend een mail gestuurd, wacht op zijn reactie nu.
Ik denk overigens dat de snelheid van de modificaties aan de Mini even op een laag pitje komt te staan, ik heb gisteren nog iets anders leuks gekocht...
1959, originele lak, originele motor, versnellingsbak, lampen, origineel interieur, alles bouwjaarcorrect, géén roest, géén laswerk, in semi-rijdende staat! Nog op Zweeds kenteken, wachten tot papieren binnenkomen, dan naar de RDW... Technisch weer even 100% maken. Onderdelen voor de airride installatie zijn al besteld.

Ik denk overigens dat de snelheid van de modificaties aan de Mini even op een laag pitje komt te staan, ik heb gisteren nog iets anders leuks gekocht...
1959, originele lak, originele motor, versnellingsbak, lampen, origineel interieur, alles bouwjaarcorrect, géén roest, géén laswerk, in semi-rijdende staat! Nog op Zweeds kenteken, wachten tot papieren binnenkomen, dan naar de RDW... Technisch weer even 100% maken. Onderdelen voor de airride installatie zijn al besteld.

1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat wordt ook ongetwijfeld weer een leuk projectje, ben heel benieuwd. Maak anders voor die wagen ook even een topic aan in het bevriende rides topic.
Kan je ook gelijk even de kevert van Rick (rickster) bekijken, maar wellicht ken je hem wel van de scene
Kan je ook gelijk even de kevert van Rick (rickster) bekijken, maar wellicht ken je hem wel van de scene
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel-E
- 4 op een rij!
Bericht
Hey, die zag ik volgens mij op FB van Bugpeople voorbij komen! Nice One!
Onze sponsors