Mini's net zo makkelijk hoorlouisvdd76 schreef:Klote! VAG types schijnen heel gemakkelijk meegenomen te kunnen worden. Werkt geen alarm tegen.
Ja, was bij mij ook zo. 30 dagen wachten, dan gaat het eigendom naar de verzekeringsmij en wordt er uitgekeerd. En ik ga er voor het gemak even vanuit dat Floris bij dezelfde maatschappij verzekerd is als ikNiekcarfreak schreef:Jeetje balen!
Is het niet zo dat je eerst moet afwachten of ie binnen een maand teruggevonden wordt en zo ja in welke staat ie dan verkeerd voordat je een andere auto vergoed krijgt?
Ja ook ik hem bij Allianz verzekerd dus die dagwaarde vergoeding gaat helemaal goed komen.frankie schreef:Ja, was bij mij ook zo. 30 dagen wachten, dan gaat het eigendom naar de verzekeringsmij en wordt er uitgekeerd. En ik ga er voor het gemak even vanuit dat Floris bij dezelfde maatschappij verzekerd is als ikNiekcarfreak schreef:Jeetje balen!
Is het niet zo dat je eerst moet afwachten of ie binnen een maand teruggevonden wordt en zo ja in welke staat ie dan verkeerd voordat je een andere auto vergoed krijgt?
Onze sponsors