Mijn nieuwe ride... Gekocht en Gestolen..
- Ivo
- Volledig MINI minded!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Mijn nieuwe ride... Gekocht :)
Dan sta je toch raar te kijken, als je auto is verdwenen! Da's flink balen
!
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Dat is mooi %&$*%# zeg maar. Blijft een raar idee dat je in de ochtend naar je auto wil en dat die weg is zou niet weten hoe ik zou reageren in zo'n situatie
Gelukkig is die denk ik goed verzekerd lijkt me
Gelukkig is die denk ik goed verzekerd lijkt me

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Is inderdaad erg raar dat de auto er niet staat als je naar je werk wilt rijden.
Gelukkig ben ik inderdaad goed verzekerd maar wat moeten we nu eens is gaan rijden????
Krijg gelukkig een dagwaarde vergoeding die een stuk hoger ligt dan de inruilwaarde dus wordt niet heel veel slechter van.
Maar moeten nu wel stel op sprong wat anders gaan kopen terwijl gepland was dat ik in 02-2015 wat zou gaan kopen.
Wordt flink proefrijden en begin januari iets nieuws bestellen.
@ Rob het wordt inderdaad geen nieuwe GTI want durf het niet meer aan.
Gelukkig ben ik inderdaad goed verzekerd maar wat moeten we nu eens is gaan rijden????
Krijg gelukkig een dagwaarde vergoeding die een stuk hoger ligt dan de inruilwaarde dus wordt niet heel veel slechter van.
Maar moeten nu wel stel op sprong wat anders gaan kopen terwijl gepland was dat ik in 02-2015 wat zou gaan kopen.
Wordt flink proefrijden en begin januari iets nieuws bestellen.
@ Rob het wordt inderdaad geen nieuwe GTI want durf het niet meer aan.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
F56S niets voor jou?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vervelend voor je Floris ! Succes met de zoektocht naar een vervanger!
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Re: Mijn nieuwe ride... Gekocht en Gestolen..
ongelofelijk zeg! Gelukkig heb je verstand van verzekeringen en zul je wel goed verzekerd zijn.
Je hoort wel vaak dat auto's gestolen worden maar je denkt toch altijd "het gebeurt hier toch niet" en als het dan gebeurt sta je wel vol ongeloof te kijken denk ik :-(
Je hoort wel vaak dat auto's gestolen worden maar je denkt toch altijd "het gebeurt hier toch niet" en als het dan gebeurt sta je wel vol ongeloof te kijken denk ik :-(
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Da's mooi zuur Floris, I know the feeling.....

Mini's net zo makkelijk hoorlouisvdd76 schreef:Klote! VAG types schijnen heel gemakkelijk meegenomen te kunnen worden. Werkt geen alarm tegen.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi klote man!
Ik weet niet wat mensen nog kunnen doen om te voorkomen dat hun auto wordt gestolen...
Ik weet niet wat mensen nog kunnen doen om te voorkomen dat hun auto wordt gestolen...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Jammer dat je tegenwoordig geen mooie jonge auto meer kan rijden.
Succes Floris.
Succes Floris.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, was bij mij ook zo. 30 dagen wachten, dan gaat het eigendom naar de verzekeringsmij en wordt er uitgekeerd. En ik ga er voor het gemak even vanuit dat Floris bij dezelfde maatschappij verzekerd is als ikNiekcarfreak schreef:Jeetje balen!
Is het niet zo dat je eerst moet afwachten of ie binnen een maand teruggevonden wordt en zo ja in welke staat ie dan verkeerd voordat je een andere auto vergoed krijgt?
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Heb voor morgen de 1e proefrit staan dus we gaan beginnen
Ja ook ik hem bij Allianz verzekerd dus die dagwaarde vergoeding gaat helemaal goed komen.frankie schreef:Ja, was bij mij ook zo. 30 dagen wachten, dan gaat het eigendom naar de verzekeringsmij en wordt er uitgekeerd. En ik ga er voor het gemak even vanuit dat Floris bij dezelfde maatschappij verzekerd is als ikNiekcarfreak schreef:Jeetje balen!
Is het niet zo dat je eerst moet afwachten of ie binnen een maand teruggevonden wordt en zo ja in welke staat ie dan verkeerd voordat je een andere auto vergoed krijgt?
Heb voor morgen de 1e proefrit staan dus we gaan beginnen
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vertelvertelvertelvertelvertelvertel
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend

Onze sponsors