Tot half maart zal ik het forum af struinen en ongetwijfeld een paar niet slimme vragen stellen, waarvoor op voorhand excuses.
Onze eerste Mini
- vriej29
- Leerling Mini lid
Bericht
Onze eerste Mini
Eindelijk is onze kleine auto (Twingo) bijna drie jaar en heeft hij ongeveer 40 dkm gereden. Tijd voor een andere auto, altijd leuk een auto zoeken, onderhandelen en kopen. Aangezien wij aan de kleine auto geen ruimte eisen stellen viel mijn oog ook op een Mini. Dichtbij stond een Mini uit 2010 met een luxe uitstalling en weinig KM, een Mini Mayfair. Na een proefrit wist ik twee dingen zeker, het wordt een Mini maar niet deze 2e handse. Tevens stond er een Mini Chili Final edition, wat exact voldeed aan mijn wensen, een rijdende gadget. Helaas kwam ik er met de lokale dealer niet uit. Na lang zoeken op het internet en vele mails later vond ik een demo auto die exact voldeed. Na diverse telefoongesprekken hebben we telefonisch de deal gesloten en vorige week fysiek ondertekend. Helaas moet ik nog tot half maart wachten maar gelukkig hebben we de foto's nog :-)
Tot half maart zal ik het forum af struinen en ongetwijfeld een paar niet slimme vragen stellen, waarvoor op voorhand excuses.

- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Onze eerste Mini
Welkom bij de club en...
.............................nu maar geduldig wachten...

.............................nu maar geduldig wachten...

- JR mini
- Enthousiast
Bericht
Re: Onze eerste Mini
Welkom hier en alvast heel plezier met je MINI maar dat moet wel lukken. Ik zal je even helpen met de foto zodat andere mensen ook meteen kunnen meekijken, want we zijn hier gek op foto's.

- vriej29
- Leerling Mini lid
Onze sponsors