Onze eerste Mini

Stel je hier even voor.
vriej29
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Onze eerste Mini

12 jan 2014, 13:20

Eindelijk is onze kleine auto (Twingo) bijna drie jaar en heeft hij ongeveer 40 dkm gereden. Tijd voor een andere auto, altijd leuk een auto zoeken, onderhandelen en kopen. Aangezien wij aan de kleine auto geen ruimte eisen stellen viel mijn oog ook op een Mini. Dichtbij stond een Mini uit 2010 met een luxe uitstalling en weinig KM, een Mini Mayfair. Na een proefrit wist ik twee dingen zeker, het wordt een Mini maar niet deze 2e handse. Tevens stond er een Mini Chili Final edition, wat exact voldeed aan mijn wensen, een rijdende gadget. Helaas kwam ik er met de lokale dealer niet uit. Na lang zoeken op het internet en vele mails later vond ik een demo auto die exact voldeed. Na diverse telefoongesprekken hebben we telefonisch de deal gesloten en vorige week fysiek ondertekend. Helaas moet ik nog tot half maart wachten maar gelukkig hebben we de foto's nog :-)
Tot half maart zal ik het forum af struinen en ongetwijfeld een paar niet slimme vragen stellen, waarvoor op voorhand excuses.
Afbeelding
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Onze eerste Mini

12 jan 2014, 14:48

Welkom bij de club en... :D

.............................nu maar geduldig wachten... :O :() :?
JR mini
Enthousiast
Enthousiast

13 jan 2014, 11:25

Welkom hier en alvast heel plezier met je MINI maar dat moet wel lukken. Ik zal je even helpen met de foto zodat andere mensen ook meteen kunnen meekijken, want we zijn hier gek op foto's. :Foto

Afbeelding
vriej29
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

13 jan 2014, 16:59

Dat is hem helemaal. Dank voor de foto updaten

Terug naar “Who are U?”