Vraagje ivm waarde Mini Cooper S

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Vraagje ivm waarde Mini Cooper S

06 feb 2014, 20:01

Kimbillii schreef:
ajede schreef:Als je exact deze opties wilt en ook zwart met zwart leer zul je er sowieso weinig tegenkomen en al helemaal die veel goedkoper zullen zijn.
Weet er wel 1 te staan die van eind 2007 is met dezelfde opties, maar zelf ook met Aero pakket 67000 km op de teller, volledig dealer onderhouden en in Astro Black, zal qua prijs op hetzelfde uitkomen, maar moet je em wel nog invoeren.... Staat op duits kenteken, echt een hele dikke R56S!

:bier

Heb je mss een link van de wagen? Klinkt al geweldig (shakeit) !
Pb je wel even!
Afbeelding
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2014, 20:04

koosie schreef:
Kimbillii schreef:
ajede schreef:Als je exact deze opties wilt en ook zwart met zwart leer zul je er sowieso weinig tegenkomen en al helemaal die veel goedkoper zullen zijn.
Weet er wel 1 te staan die van eind 2007 is met dezelfde opties, maar zelf ook met Aero pakket 67000 km op de teller, volledig dealer onderhouden en in Astro Black, zal qua prijs op hetzelfde uitkomen, maar moet je em wel nog invoeren.... Staat op duits kenteken, echt een hele dikke R56S!

:bier

Heb je mss een link van de wagen? Klinkt al geweldig (shakeit) !
Anders even Rob (Mushrob) inschakelen die heeft intussen Zeer goede ervaring met het importeren van auto's uit Duitsland en kan je vast verder helpen!
Kimmbili komt uit België ;)

Invoeren naar België stelt niets voor als er een COC verklaring bij zit. ;)
Kimbillii
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

07 feb 2014, 18:03

ajede schreef:Anders even Rob (Mushrob) inschakelen die heeft intussen Zeer goede ervaring met het importeren van auto's uit Duitsland en kan je vast verder helpen!

Ik vind hem niet :s ben ook nogal n00b-achtig in dit forum hoor. Als ik Mushrob opzoek tussen de leden, vind ik niemand.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

07 feb 2014, 21:04

mushrop ;)
Afbeelding
Kimbillii
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 feb 2014, 11:25

speedy schreef:mushrop ;)

AHA! (shakeit)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2014, 19:59

U riep? :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Kimbillii
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 feb 2014, 22:07

Hihi ja ... 'k ben op zoek naar een opvolger voor m'n autootje en 'k weet nogal wat ik wil .. en wat ik wil staat eigenlijk in Duitsland ... maar vind het precies nogal een rompslomp om hem tot hier te krijgen ... 2x naar duitsland rijden is best een eind ...
Blijkbaar heb jij ervaring met invoeren enz... aanrader?
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2014, 23:04

Kimbillii schreef:Hihi ja ... 'k ben op zoek naar een opvolger voor m'n autootje en 'k weet nogal wat ik wil .. en wat ik wil staat eigenlijk in Duitsland ... maar vind het precies nogal een rompslomp om hem tot hier te krijgen ... 2x naar duitsland rijden is best een eind ...
Je wilt hem in België invoeren hé? Daar heeft Rob geen ervaring mee. Ik wel. En het stelt niets voor ;)

Je moet zorgen dat er een gelijkvormigheidsattest(COC verklaring) bij zit, naar de douane gaan met alle papieren én een verkoopsovereenkomt. De douane kost letterlijk 50 eurocent.
En dan de auto laten keuren voor verkoop via een garagist aangezien dat enkel op Z-platen gaat :)
Kimbillii
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 feb 2014, 09:42

BurnoutBram schreef:
Kimbillii schreef:Hihi ja ... 'k ben op zoek naar een opvolger voor m'n autootje en 'k weet nogal wat ik wil .. en wat ik wil staat eigenlijk in Duitsland ... maar vind het precies nogal een rompslomp om hem tot hier te krijgen ... 2x naar duitsland rijden is best een eind ...
Je wilt hem in België invoeren hé? Daar heeft Rob geen ervaring mee. Ik wel. En het stelt niets voor ;)

Je moet zorgen dat er een gelijkvormigheidsattest(COC verklaring) bij zit, naar de douane gaan met alle papieren én een verkoopsovereenkomt. De douane kost letterlijk 50 eurocent.
En dan de auto laten keuren voor verkoop via een garagist aangezien dat enkel op Z-platen gaat :)

Bedankt voor de info! 'k Blijf er wel tegenop kijken om die ritten naar Duitsland te doen .. dus 'k ga nog even hier in de buurt kijken of m'n zin er niet tussen zit. :?
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2014, 11:33

In België zijn sjes zeldzaam.. ik heb de mijne ook in NL gekocht. Van mushrob :D
Kimbillii
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 feb 2014, 16:37

BurnoutBram schreef:In België zijn sjes zeldzaam.. ik heb de mijne ook in NL gekocht. Van mushrob :D

Vind ik leuk! :D kzal ook eens kijken voor NL .. dat zegt me al meer om naartoe te rijden dan naar Duitsland ... hoewel mijn droompje daar wel staat maar toch ... >:(
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2014, 16:52

Dan zou ik niet twijfelen ;) anders heb je achteraf spijt. Maak er een roadtrip/weekendje van!

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”