Pb je wel even!Kimbillii schreef:ajede schreef:Als je exact deze opties wilt en ook zwart met zwart leer zul je er sowieso weinig tegenkomen en al helemaal die veel goedkoper zullen zijn.
Weet er wel 1 te staan die van eind 2007 is met dezelfde opties, maar zelf ook met Aero pakket 67000 km op de teller, volledig dealer onderhouden en in Astro Black, zal qua prijs op hetzelfde uitkomen, maar moet je em wel nog invoeren.... Staat op duits kenteken, echt een hele dikke R56S!
Heb je mss een link van de wagen? Klinkt al geweldig!
Vraagje ivm waarde Mini Cooper S
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Vraagje ivm waarde Mini Cooper S

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Invoeren naar België stelt niets voor als er een COC verklaring bij zit.
Kimmbili komt uit Belgiëkoosie schreef:Anders even Rob (Mushrob) inschakelen die heeft intussen Zeer goede ervaring met het importeren van auto's uit Duitsland en kan je vast verder helpen!Kimbillii schreef:ajede schreef:Als je exact deze opties wilt en ook zwart met zwart leer zul je er sowieso weinig tegenkomen en al helemaal die veel goedkoper zullen zijn.
Weet er wel 1 te staan die van eind 2007 is met dezelfde opties, maar zelf ook met Aero pakket 67000 km op de teller, volledig dealer onderhouden en in Astro Black, zal qua prijs op hetzelfde uitkomen, maar moet je em wel nog invoeren.... Staat op duits kenteken, echt een hele dikke R56S!
Heb je mss een link van de wagen? Klinkt al geweldig!

Invoeren naar België stelt niets voor als er een COC verklaring bij zit.

- Kimbillii
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik vind hem niet
ben ook nogal n00b-achtig in dit forum hoor. Als ik Mushrob opzoek tussen de leden, vind ik niemand.
ajede schreef:Anders even Rob (Mushrob) inschakelen die heeft intussen Zeer goede ervaring met het importeren van auto's uit Duitsland en kan je vast verder helpen!
Ik vind hem niet

- Kimbillii
- Leerling Mini lid
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
U riep? 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Kimbillii
- Leerling Mini lid
Bericht
Hihi ja ... 'k ben op zoek naar een opvolger voor m'n autootje en 'k weet nogal wat ik wil .. en wat ik wil staat eigenlijk in Duitsland ... maar vind het precies nogal een rompslomp om hem tot hier te krijgen ... 2x naar duitsland rijden is best een eind ...
Blijkbaar heb jij ervaring met invoeren enz... aanrader?
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet zorgen dat er een gelijkvormigheidsattest(COC verklaring) bij zit, naar de douane gaan met alle papieren én een verkoopsovereenkomt. De douane kost letterlijk 50 eurocent.
En dan de auto laten keuren voor verkoop via een garagist aangezien dat enkel op Z-platen gaat
Je wilt hem in België invoeren hé? Daar heeft Rob geen ervaring mee. Ik wel. En het stelt niets voorKimbillii schreef:Hihi ja ... 'k ben op zoek naar een opvolger voor m'n autootje en 'k weet nogal wat ik wil .. en wat ik wil staat eigenlijk in Duitsland ... maar vind het precies nogal een rompslomp om hem tot hier te krijgen ... 2x naar duitsland rijden is best een eind ...

Je moet zorgen dat er een gelijkvormigheidsattest(COC verklaring) bij zit, naar de douane gaan met alle papieren én een verkoopsovereenkomt. De douane kost letterlijk 50 eurocent.
En dan de auto laten keuren voor verkoop via een garagist aangezien dat enkel op Z-platen gaat

- Kimbillii
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt voor de info! 'k Blijf er wel tegenop kijken om die ritten naar Duitsland te doen .. dus 'k ga nog even hier in de buurt kijken of m'n zin er niet tussen zit.
BurnoutBram schreef:Je wilt hem in België invoeren hé? Daar heeft Rob geen ervaring mee. Ik wel. En het stelt niets voorKimbillii schreef:Hihi ja ... 'k ben op zoek naar een opvolger voor m'n autootje en 'k weet nogal wat ik wil .. en wat ik wil staat eigenlijk in Duitsland ... maar vind het precies nogal een rompslomp om hem tot hier te krijgen ... 2x naar duitsland rijden is best een eind ...
Blijkbaar heb jij ervaring met invoeren enz... aanrader?![]()
Bedankt voor de info! 'k Blijf er wel tegenop kijken om die ritten naar Duitsland te doen .. dus 'k ga nog even hier in de buurt kijken of m'n zin er niet tussen zit.

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
In België zijn sjes zeldzaam.. ik heb de mijne ook in NL gekocht. Van mushrob 

- Kimbillii
- Leerling Mini lid
Bericht
Vind ik leuk!
kzal ook eens kijken voor NL .. dat zegt me al meer om naartoe te rijden dan naar Duitsland ... hoewel mijn droompje daar wel staat maar toch ...
BurnoutBram schreef:In België zijn sjes zeldzaam.. ik heb de mijne ook in NL gekocht. Van mushrob
Vind ik leuk!

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan zou ik niet twijfelen
anders heb je achteraf spijt. Maak er een roadtrip/weekendje van!

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors