jongens kan het zijn dat mijn works misschien per ongeluk de software een keer is overschreven van de ecu.. deze is door renova breda ingebouwd met een works exemplaar.
maar ik twijfel of er daadwerkelijk 210 pk in zit..
pas in maart op de rollenbank maar ben benieuwd naar de mogelijkheden wat er gebeurd kan zijn.
327eml eindelijk binnen
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: ecu overgeschreven
Een JCW haalt standaard op de rollenbank minder dan het beloofde vermogen. Vaak rond 192-195 pk. Dat hij minder snel aanvoelt heeft ook met de lineaire vermogensopbouw te maken, je krijgt dus geen echte "boost". Ik schat de kans dat hij is overgeschreven klein.
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Re: ECU overgeschreven
Oke want hij voelt inderdaad net zo snel als mijn vorige standaard S.
Hij voelt wel allerter aan op het gaspedaal.
Maar verder niet spannend.. ook geen wielspin in 2e of 3e versnelling. (Niet dat ik daar op zit te wachten natuurlijk)
Je hebt wel gelijk betreft linaire opbouw. . Ipv een boost. Dat is natuurlijk mini eigen.
Als er dan 190 pk uitkomt.. wat zijn mijn redelijke opties betreft tunen dan?
Met een normaal budget dan..
Heeft de jcw dezelfde poulley als de standaard S? Valt er nog te chippen?

Hij voelt wel allerter aan op het gaspedaal.
Maar verder niet spannend.. ook geen wielspin in 2e of 3e versnelling. (Niet dat ik daar op zit te wachten natuurlijk)
Je hebt wel gelijk betreft linaire opbouw. . Ipv een boost. Dat is natuurlijk mini eigen.
Als er dan 190 pk uitkomt.. wat zijn mijn redelijke opties betreft tunen dan?
Met een normaal budget dan..
Heeft de jcw dezelfde poulley als de standaard S? Valt er nog te chippen?

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Je kan dus over gaan naar een 17%
chippen kan.
of: http://minispeed.nl/product.php?id=331&cat=31&model=1
Re: ECU overgeschreven
Nope, heeft een 11% kleinere pully.minimblik schreef: Heeft de jcw dezelfde poulley als de standaard S? Valt er nog te chippen?
Je kan dus over gaan naar een 17%
chippen kan.
of: http://minispeed.nl/product.php?id=331&cat=31&model=1
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- minimblik
- 4 op een rij!
- minimblik
- 4 op een rij!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bree
Bericht
Re: ECU overgeschreven
Heb je een Iphone of android?minimblik schreef:En wat heb ik daarvoor nodig? Smartphone heb ik natuurlijk. .
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Wat heb jij voor een speciale R53?? DAMN!
Moet mijne ook eens rustig gaan rijden, word t een flink beest van!
Ik zou het op een 10-11PSI houden.
Voor een JCW rond de 13-14?
Met een 15 of 17% pully kom je op een 15-18PSI uit
Re: ECU overgeschreven
NONDEJU!boris_brznjef schreef:Stock gaat tot max ongeveer12 bar.
Wat heb jij voor een speciale R53?? DAMN!
Moet mijne ook eens rustig gaan rijden, word t een flink beest van!

Ik zou het op een 10-11PSI houden.
Voor een JCW rond de 13-14?
Met een 15 of 17% pully kom je op een 15-18PSI uit
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: ECU overgeschreven
Lees nog eens wat je schreefboris_brznjef schreef:Hij heeft weleens op 11 nog wat gestaan.Die van jou zat toch op 12? Hij zit tegen de 12 aan.geen idee waar de mijnes met volle belasting op zat maar wel over de 11 iig

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Ik hou het op PSI
Zit een behoorlijk verschil in 
Vóór pully mét JCW kop had ik 11PSI.
Nu net normaal blok en 17% pully draai ik ergens tussen de 16 en 18PSI. Eigenlijk nog niet goed gemeten...
Re: ECU overgeschreven
Jij had het over 12 bar!boris_brznjef schreef:Die van jou.Maar dat was toch voor dat je de nieuwe Pully had?BMX schreef:Lees nog eens wat je schreefboris_brznjef schreef:Hij heeft weleens op 11 nog wat gestaan.Die van jou zat toch op 12? Hij zit tegen de 12 aan.geen idee waar de mijnes met volle belasting op zat maar wel over de 11 iig
Ik hou het op PSI


Vóór pully mét JCW kop had ik 11PSI.
Nu net normaal blok en 17% pully draai ik ergens tussen de 16 en 18PSI. Eigenlijk nog niet goed gemeten...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors