Positief, of juist niet?Casper schreef:Vanavond even IRL gezien en ze staan super mooi Louis.
Was trouwens grappig om de reacties op een afstandje te horen toen we onze auto's bij de ingang hadden gezet
Merendeel wilde wel 1 van de 2 mee naar huis nemen..Ward schreef:Positief, of juist niet?Casper schreef:Vanavond even IRL gezien en ze staan super mooi Louis.
Was trouwens grappig om de reacties op een afstandje te horen toen we onze auto's bij de ingang hadden gezet
prachtig ! thnxlouisvdd76 schreef:Speciaal voor Daiel netjes gewassen en het bandenvet weggehaald...
En omdat jullie hem wel mooi vonden ff nog wat foto's
How how, ik heb er al een 'gereserveerd' sticker op geplakt vrijdag..maximiliaan schreef:Bah Louis, bah wat lelijk ;-) ....geef ze maar gauw hier dan help ik je er vanaf en gooi ik ze er bij mij onder![]()
![]()
Nee, ik maak een geintje, ze staan m geweldig, zeker als je het ziet in het eggie!
Ja....ALS hij voor de 18 inch versie moest gaan...ik zeg, gewoon leuk die r112's die in de garage liggen er terug onder en deze doorschuiven naar mij. TOTAAL andere situatie RaymondRaymond schreef:How how, ik heb er al een 'gereserveerd' sticker op geplakt vrijdag..maximiliaan schreef:Bah Louis, bah wat lelijk ;-) ....geef ze maar gauw hier dan help ik je er vanaf en gooi ik ze er bij mij onder![]()
![]()
Nee, ik maak een geintje, ze staan m geweldig, zeker als je het ziet in het eggie!
Onze sponsors