Mini Cooper S Roadster
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ward
- Volledig MINI minded!

- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Mini Cooper S Roadster
Vanavond even IRL gezien en ze staan super mooi Louis.
Was trouwens grappig om de reacties op een afstandje te horen toen we onze auto's bij de ingang hadden gezet
Was trouwens grappig om de reacties op een afstandje te horen toen we onze auto's bij de ingang hadden gezet

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
Positief, of juist niet?Casper schreef:Vanavond even IRL gezien en ze staan super mooi Louis.
- coert60
- Mod virus alert!

Bericht
Netjes Louis, heel netjes. Zodra de stickers binnen zijn, kom ik hem IRL bekijken 
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Merendeel wilde wel 1 van de 2 mee naar huis nemen..Ward schreef:Positief, of juist niet?Casper schreef:Vanavond even IRL gezien en ze staan super mooi Louis.
- speedy
- NMC Legend

Bericht
prachtig ! thnxlouisvdd76 schreef:Speciaal voor Daiel netjes gewassen en het bandenvet weggehaald...
En omdat jullie hem wel mooi vonden ff nog wat foto's
- maximiliaan
- Mod virus alert!

Bericht
Bah Louis, bah wat lelijk ;-) ....geef ze maar gauw hier dan help ik je er vanaf en gooi ik ze er bij mij onder
Nee, ik maak een geintje, ze staan m geweldig, zeker als je het ziet in het eggie!
Nee, ik maak een geintje, ze staan m geweldig, zeker als je het ziet in het eggie!
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
How how, ik heb er al een 'gereserveerd' sticker op geplakt vrijdag..maximiliaan schreef:Bah Louis, bah wat lelijk ;-) ....geef ze maar gauw hier dan help ik je er vanaf en gooi ik ze er bij mij onder![]()
![]()

- maximiliaan
- Mod virus alert!

Bericht
Ja....ALS hij voor de 18 inch versie moest gaan...ik zeg, gewoon leuk die r112's die in de garage liggen er terug onder en deze doorschuiven naar mij. TOTAAL andere situatie RaymondRaymond schreef:How how, ik heb er al een 'gereserveerd' sticker op geplakt vrijdag..maximiliaan schreef:Bah Louis, bah wat lelijk ;-) ....geef ze maar gauw hier dan help ik je er vanaf en gooi ik ze er bij mij onder![]()
![]()
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Staat heel erg goed! Geeft ook een hele mooie view op de remklauwen!
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Dikkie dik die wielen eronder.. Komen de remmen er lekker goed uit 

- xXx
- Leerling Mini lid

Bericht
VETTE Roadster!!
Snap u helemaal,het zal moeilijk worden..
Maar we gaan ons best doen ...
Snap u helemaal,het zal moeilijk worden..
Maar we gaan ons best doen ...
Onze sponsors