Kikarit

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Elmar Nieser
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

23 apr 2007, 10:48

wickedwendy schreef:Maar heb 1 klein vraagje: hoe krijg ik Benno afgekoppeld van die Beertender?????
Ik vrees dat er niets anders op zit dan wachten tot ie leeg is! :|
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 10:53

ach er zullen best mensen zijn die zich misdragen hebben en dat is niet goed te praten, maar om zo het doel van de dag uit het oog te verliezen kan ik niet begrijpen hoor :?
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 11:06

Is maar net de vraag wie het doel uit het oog heeft verloren...

Als je gaat racen en associaal gedrag vertoont bij een rit voor het goede doel... Heb je volgens mij toch ook niet echt het doel van de dag voor ogen...
Arjan schreef:Het resultaat waar het om ging is meer dan gelukt: Ruim 14.000 euro voor KiKa en dat resultaat is waar het om gaat toch!? ;)
Dat is zeker waar! Zie ook m'n reactie in het andere topic.

Maar er moet ook niet te licht over gedaan worden.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 11:09

Of te zwaar: de waarheid zal in het midden liggen denk ik zo.
Gedane zaken nemen geen keer. We kunnen er nu niets meer aan veranderen.

Er is overigens helemaal niemand geweest die gisteren tijdens de tussenstop of naderhand naar iemand van de organisatie is geweest om het wangedrag te melden bij ons. Dat vind ik dan wel weer jammer.
Nu staat er een gigantisch bedrag voor KiKa (het doel waarom het ging) en er staan over het algemeen negatieve uitingen op de diverse fora en dat vind ik allerminst leuk!
Laatst gewijzigd door Arjan op 23 apr 2007, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 11:12

Demelza schreef:Is maar net de vraag wie het doel uit het oog heeft verloren... Als je gaat racen en associaal gedrag vertoont bij een rit voor het goede doel... Heb je volgens mij toch ook niet echt het doel van de dag voor ogen...
Arjan schreef:Het resultaat waar het om ging is meer dan gelukt: Ruim 14.000 euro voor KiKa en dat resultaat is waar het om gaat toch!? ;)
Dat is zeker waar! Zie ook m'n reactie in het andere topic. Maar er moet ook niet te licht over gedaan worden.
Wijze woorden, Demelza!

Ook ik heb in diverse haakse bochten wat rubber verloren.
En bij sommige stoplichten liet ik me ook verleiden om met wat rappe broeders mee te gaan.
Als mensen zich hieraan gestoord hebben wil ik bij deze mijn oprechte excuses aanbieden!
:oops:

Arjan schreef ook al; gedane zaken vinden geen keer.
Voor een meeting van deze omvang, met zo'n verscheidenheid aan personen, is het allemaal goed verlopen.
De uitschieters vormen een smet. Das helemaal waar.
Laten we hier gewoon lering uit trekken en deze dag niet donkerder afschilderen dat ie in z'n totaliteit is geweest.

Met vriendelijke groet,
Jenkins
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

23 apr 2007, 11:15

Helaas zijn er altijd bestuurders die zich op de openbare weg niet kunnen gedragen. Dit soort bestuurders zie je ook wekelijks bij programma´s als wegmisbruikers en blik op de weg. Zelf heb ik ook gezien dat er binnen de bebouwde kom gewoon gevaarlijk werd ingehaald, andere weggebruikers werden afgesneden als er nog snel van rijstrook moest worden gewisseld.

Het is altijd vervellend dat enkele bestuurders het moeten verpesten voor de rest. Maar ik ben ook van meining dat je niet alle New MINI rijders moet bestempelen als associale weggebruikers wat dit is absoluut niet het geval. Heb alleen een ontzettend leuke dag gehad die helaas een kanttekening heeft gekregen.

Maar verder blijf ik van meining dat de organisatie als de New MINI Club hierop niet aangesproken kan worden en dat de bestuurders als individueel persoon op hun eigen weggedrag aangesproken dienen te worden liefst door Mr. K. Spee. :wink: Ik denk dat 97% wat ik gezien heb gewoon aan het genieten was en zich prima aan de regels heeft gehouden. Zelf heb ik met een groepje classic Mini´s meegereden en heb daar ook nog enkele prachtige foto´s van genomen.
Laatst gewijzigd door MINIf57JCW op 23 apr 2007, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 11:15

Arjan schreef:Of te zwaar: de waarheid zal in het midden liggen denk ik zo.
Gedane zaken nemen geen keer. We kunnen er nu niets meer aan veranderen.
Haha, das ook waar ;)

Mijn post was idd zwaar genoeg. Als mensen het zich maar realiseren en dat de mensen waar het om gaat zich wat van het commentaar aantrekken dan komt het hopelijk volgende keer wel goed.

Maar super opbrengst ruim 14.000 euro! Hebben we toch goed gedaan.
Laatst gewijzigd door Demelza op 23 apr 2007, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Demelza
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 11:19

Was weer een zeer gezelligde dag met veel bekenden en ook heel veel onbekenden, en niet geheel onbelangrijk;

er is veel geld opgehaald voor KiKA!!! :dansen :dansen :dansen

Zoals de meesten hier weten rij ik een New MINI, of te wel een BINI zoals anderen hem ook wel noemen.
Ik heb in diverse groepjes gereden, tuurlijk ging het gas er soms wel flink op, maar ook de Classic's kunnen dat uitermate goed. Ik ben soms uit een groepje gegaan, omdat de lucht af en toe niet te harden was achter een Classic, en zo belande ik dan weer in een andere groep, en dat maakt het juist leuk, toch...

Routeboek was goed, duidelijk en zeer makkelijk, maar ja...met ruim 180 mini's is de kans dat je er eentje tegenkomt erg groot... >)

Vond het ook errug gaaf dat we over het terrein van het luchtvaartmusuem mochten rijden langs allerlei vliegtuigen!!!

Dikke pluim voor organisatie, zowel voor als achter de schermen!!!

Filmpje (bewijsmateriaal) volgt deze week... :mrgreen:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Knuckles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 apr 2007, 11:26

Af en toe wat speels gedrag moet kunnen mits de situatie het toe laat. Qua asociaal rijgedrag heb ik eigenlijk niet veel gemerkt (voor de een is het aso, voor de ander gewoon ff een lolletje :wink: ).

We stonden op een gegeven moment na een tunnel (in A'foort) stil voor het verkeerslicht en toen werd de (gele) Mini achter ons aangereden door een rode auto. En hetgeen dat ik apart vond is dat alleen wij (m'n vriendin en ik) de enige waren van de hele stoet Mini's die hulp heeft aangeboden... Ik had verwacht/gehoopt dat er wel wat meer hulpvaardigheid zou zijn op dat vlak. Uiteindelijk heeft de bestuurder van de gele Mini alles rond gemaakt, maar dat vond ik eigenlijk het enige minpuntje. Maar dat heeft niets met de organisatie te maken, want die was top !!

Het doel was zoveel mogelijk geld inzamelen voor KiKa dmv een puzzelrit en een veiling waarbij de deelnemers gewoon een goede/leuke dag hebben. In mijn ogen is dit 200% geslaagd !! :D
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 11:30

Demelza schreef:Is maar net de vraag wie het doel uit het oog heeft verloren...
Als je gaat racen en associaal gedrag vertoont bij een rit voor het goede doel... Heb je volgens mij toch ook niet echt het doel van de dag voor ogen...
klopt, racen zou inderdaad niet het doel van de dag mogen zijn, dat was veel geld ophalen voor een goed doel :)
dit is mede gelukt dankzij de juppen met teveel geld op de veiling :wink:
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 11:31

:lol:
Demelza
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 11:32

Ik wil iedereen van de organisatie super bedanken, alles was echt top geregeld! En natuurlijk ook alle sponsors die o.a. de gave goodie-bag mogelijk hebben gemaakt!
Het is fantastisch dat we met zo'n leuke activiteit zoveel hebben opgehaald voor het goede doel! Ook leuk om trouwens wat gezichten te zien die horen bij al die maffe forumnamen :D
De rit zelf was ontzettend mooi en het routeboek was ook foutloos, heerlijk trouwens dat de dagstand van de km teller gewoon door de bijrijder op nul gezet kan worden :P!
Ik wil graag ook even inhaken op de negatieve reacties die ik hierboven heb gelezen. Ik heb zelf eigenlijk niets vervelends meegemaakt, ik was de eerste auto die wegreed bij Jan de Jong (niemand wilde als eerste :s )
met de heren in de prachtige ex-Braakhekke auto achter mij. Ik was een beetje de pace-car en reed zelfs langzaam, gewoon om iedereen een beetje gezellig bij elkaar te houden. Netjes ff wachten als er een aantal niet door de stoplichten kwamen etc. en we kwamen vaak niet eens in de buurt van de maximaal toegestane snelheid (niemand haalde raar in of deed dingen niet konden/mochten). We konden op deze manier met een grote groep rijden en genieten van de mooie omgeving.
Na de veiling reden we niet meer op kop en werden we wel af en toe ingehaald etc. maar ik had zelf niet zoiets van 'die's gek'.
Het was voor ons gewoon een supergeslaagde dag, nogmaals dank aan de goede organistatie!

Ralph
MiniMartijn
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

23 apr 2007, 11:41

Ja was echt super ontzettend genoten van de rit veel dingen gezien en een mooie rit
Ben er de volgende keer zeker weer bij.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 11:52

Hier idem! Geen gekke dingen uitgehaald, of enorm te hard gereden. Alleen een video gemaakt op de snelweg, maar dat netjes gedaan door even van de weg af te gaan en goed richting aan te geven....... Dat was nog op de A27 dus.....

Ik heb geen gekke dingen meegemaakt. Je hoorde af en toe wel wat natuurlijk. Het wegrijden bij de Jan de jong wellicht, maar het mooiste was wellicht dat ik 's avonds op weg naar huis in Den Bosch naast een Classic stond.

Ik had het niet door, maar hij wilde sprinten. Voordat ik het wist was ie weg. Uiteindelijk nog voorbij gekomen door me hogere top. Maar zonder dat ik idioot wilde doen. Kijk eerst even bij je eigen, roep ik dan. Het is makkelijk kletsen op je eigen forum en achteraf. Je kan ook gewoon tijdens de dag naar iemand lopen en er wat van zeggen. We hebben niet allemaal grijze polo's die je niet uit elkaar kan halen.......

Wij hebben extra rekening gehouden met de classic wagens, door rustig te rijden in een colonne en mensen de kans te geven op de linker baan te genieten van de auto's door er voorbij te rijden en dan weer ergens vooraan aan te sluiten. Ik reed zelfs achter de classics om hun de snelheid te laten bepalen.

MR
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 11:57

Nergens wordt ook gezegd dat iedereen het deed. Je hoeft je dus ook niet aangesproken te voelen als jij niet en van de Mini's bent geweest die zich zo gedroegen...

Tuurlijk houden classics ook van een stoplichtsprintje af en toe. Maar het gaat hier om dingen binnen een rit die niet vallen onder af en toe een stoplichtsprintje. Maar gewoon continu gedrag wat niet binnen een georganiseerde rit midden door dorpen/steden thuis hoort.

Maar goed, er zijn al genoeg woorden over vuil gemaakt.
Demelza

Terug naar “Afterparty”