Ik vrees dat er niets anders op zit dan wachten tot ie leeg is!wickedwendy schreef:Maar heb 1 klein vraagje: hoe krijg ik Benno afgekoppeld van die Beertender?????

Ik vrees dat er niets anders op zit dan wachten tot ie leeg is!wickedwendy schreef:Maar heb 1 klein vraagje: hoe krijg ik Benno afgekoppeld van die Beertender?????
Dat is zeker waar! Zie ook m'n reactie in het andere topic.Arjan schreef:Het resultaat waar het om ging is meer dan gelukt: Ruim 14.000 euro voor KiKa en dat resultaat is waar het om gaat toch!?
Wijze woorden, Demelza!Demelza schreef:Is maar net de vraag wie het doel uit het oog heeft verloren... Als je gaat racen en associaal gedrag vertoont bij een rit voor het goede doel... Heb je volgens mij toch ook niet echt het doel van de dag voor ogen...Dat is zeker waar! Zie ook m'n reactie in het andere topic. Maar er moet ook niet te licht over gedaan worden.Arjan schreef:Het resultaat waar het om ging is meer dan gelukt: Ruim 14.000 euro voor KiKa en dat resultaat is waar het om gaat toch!?
Haha, das ook waarArjan schreef:Of te zwaar: de waarheid zal in het midden liggen denk ik zo.
Gedane zaken nemen geen keer. We kunnen er nu niets meer aan veranderen.
klopt, racen zou inderdaad niet het doel van de dag mogen zijn, dat was veel geld ophalen voor een goed doelDemelza schreef:Is maar net de vraag wie het doel uit het oog heeft verloren...
Als je gaat racen en associaal gedrag vertoont bij een rit voor het goede doel... Heb je volgens mij toch ook niet echt het doel van de dag voor ogen...
Onze sponsors