29 april 2007: Meguiar's Workshop #3 bij HBest (Alkmaar)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 11:00

Ries,

Klopt die ligt nu bij mij thuis. Overleg maar met Bernard. Ik ben vrijdag bij de garage om mijn Checkmate sticker te vervangen. Dan ruil ik de vakverdeling om. Wellicht kan je hem dan reserveren voor jezelf. De kosten zijn 36 euro voor de vakverdeling.

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 11:42

MR schreef:Ries,

Klopt die ligt nu bij mij thuis. Overleg maar met Bernard. Ik ben vrijdag bij de garage om mijn Checkmate sticker te vervangen. Dan ruil ik de vakverdeling om. Wellicht kan je hem dan reserveren voor jezelf. De kosten zijn 36 euro voor de vakverdeling.

MR
Waarom ga je niet zaterdag? Kunnen we daarna meteen bij Eindhoven gaan loeren! :mrgreen: Hopen in ieder geval dat ze daar dan langs komen. Het is wel de meest logische route van Berlijn naar London. Ik heb alleen geen clou hoe laat ze er ongeveer langs zullen komen. :(
Afbeelding
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 11:43

@MR, mijn mini staat nu bij Renova en ik zal het vanmiddag als ik hem ophaal wel ff met Bernard over hebben. Ik kan hem natuurlijk ook gewoon van je overnemen... Als je hem vrijdag dan ff in je auto gooit.

Sorry voor het of-topic.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

01 mei 2007, 12:25

MR schreef:Ida, roep ff tegen Bernard dat ie de verkeerde vakverdeling besteld heeft!

MR
Geweest en het plankje voor de R53 voor je besteld. Je kan het R56 plankje gewoon omruilen als je de andere haalt. :wink: Of aan Ries geven. :wink:
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

01 mei 2007, 13:06

CooperS-lightningblue schreef:Waarom ga je niet zaterdag? Kunnen we daarna meteen bij Eindhoven gaan loeren! :mrgreen: Hopen in ieder geval dat ze daar dan langs komen. Het is wel de meest logische route van Berlijn naar London. Ik heb alleen geen clou hoe laat ze er ongeveer langs zullen komen. :(
Komen die Gumballers in Eindhoven ??

Hou me ff op de hoogte, ik wil ook wel gaan kijken.

Grtz,
Rob
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 13:11

Ries, meldt straks maar ff aan Bernard. Ook dat Blont de nieuwe voor mij besteld heeft bij het magazijn en dat ik vrijdag die van de R56 aan hem teruggeef. Jij moet dan maar overleggen met Bernard dat je die wilt hebben. Ik zal zorgen dat ie terug komt.

Kaj, ik ben overal voor in. Vrijdag moet ik alleen langs want dan kan de sticker gast van Renova die checkmate sticker vervangen. Ik zit Den Bosch dus we kunnen daar meeten op zaterdag en dan doorrijden naar Eindhoven. Idee?

Robbee we kunnen elkaar dan in Eindhoven ergens zien.

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 14:12

Robbee schreef:
CooperS-lightningblue schreef:Waarom ga je niet zaterdag? Kunnen we daarna meteen bij Eindhoven gaan loeren! :mrgreen: Hopen in ieder geval dat ze daar dan langs komen. Het is wel de meest logische route van Berlijn naar London. Ik heb alleen geen clou hoe laat ze er ongeveer langs zullen komen. :(
Komen die Gumballers in Eindhoven ??

Hou me ff op de hoogte, ik wil ook wel gaan kijken.

Grtz,
Rob
Ze komen niet in Eindhoven, maar als het goed is wel erlangs. Ik heb daar verder geen bevestiging van, maar als je het kaartje op Gumball3000.com bekijkt (in een van de filmpjes zit die) en er een route-beschijver bij pakt, dan is de meest logische route van Berlijn naar London via de A67 bij Eindhoven, daarna via Antwerpen, enzvoorts. Ik verwacht dat ze ook deze route zullen nemen.

Misschien kan Des ons meer vertellen over tijden en locaties?
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 16:00

Ik heb eens een route berekend van Magdeburg naar London en dan krijg je de volgende route. Ze gaan in de buurt van Magdeburg vanaf een circuit vertrekken.....

Dit is de route op kaart:
Afbeelding

Afbeelding
Zo kan iedereen zien waar ze langs komen. Wie gaat ermee? We hebben alleen geen flauw idee hoe laat ze gaan komen. We wachten ff de komende dagen af als daar meer zekerheid over is.

De route kost een normaal mens 9 uur en 17 minuten. Het is 953 KM rijden. Naar Eindhoven kost een normaal mens iets meer dan 4 uur. Dat is rond de 500 KM.

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 16:07

Nu dan alleen nog even weten wanneer ze vertrekken bij dat circuit in Magdeburg en er kan een meet komen, toch? :wink:
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 16:53

Yup da klopt!

MR
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

H Best - Meet

05 mei 2007, 01:12