Ries,
Klopt die ligt nu bij mij thuis. Overleg maar met Bernard. Ik ben vrijdag bij de garage om mijn Checkmate sticker te vervangen. Dan ruil ik de vakverdeling om. Wellicht kan je hem dan reserveren voor jezelf. De kosten zijn 36 euro voor de vakverdeling.
MR
29 april 2007: Meguiar's Workshop #3 bij HBest (Alkmaar)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hopen in ieder geval dat ze daar dan langs komen. Het is wel de meest logische route van Berlijn naar London. Ik heb alleen geen clou hoe laat ze er ongeveer langs zullen komen.
Waarom ga je niet zaterdag? Kunnen we daarna meteen bij Eindhoven gaan loeren!MR schreef:Ries,
Klopt die ligt nu bij mij thuis. Overleg maar met Bernard. Ik ben vrijdag bij de garage om mijn Checkmate sticker te vervangen. Dan ruil ik de vakverdeling om. Wellicht kan je hem dan reserveren voor jezelf. De kosten zijn 36 euro voor de vakverdeling.
MR

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Hou me ff op de hoogte, ik wil ook wel gaan kijken.
Grtz,
Rob
Komen die Gumballers in Eindhoven ??CooperS-lightningblue schreef:Waarom ga je niet zaterdag? Kunnen we daarna meteen bij Eindhoven gaan loeren!Hopen in ieder geval dat ze daar dan langs komen. Het is wel de meest logische route van Berlijn naar London. Ik heb alleen geen clou hoe laat ze er ongeveer langs zullen komen.
Grtz,
Rob
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ries, meldt straks maar ff aan Bernard. Ook dat Blont de nieuwe voor mij besteld heeft bij het magazijn en dat ik vrijdag die van de R56 aan hem teruggeef. Jij moet dan maar overleggen met Bernard dat je die wilt hebben. Ik zal zorgen dat ie terug komt.
Kaj, ik ben overal voor in. Vrijdag moet ik alleen langs want dan kan de sticker gast van Renova die checkmate sticker vervangen. Ik zit Den Bosch dus we kunnen daar meeten op zaterdag en dan doorrijden naar Eindhoven. Idee?
Robbee we kunnen elkaar dan in Eindhoven ergens zien.
MR
Kaj, ik ben overal voor in. Vrijdag moet ik alleen langs want dan kan de sticker gast van Renova die checkmate sticker vervangen. Ik zit Den Bosch dus we kunnen daar meeten op zaterdag en dan doorrijden naar Eindhoven. Idee?
Robbee we kunnen elkaar dan in Eindhoven ergens zien.
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien kan Des ons meer vertellen over tijden en locaties?
Ze komen niet in Eindhoven, maar als het goed is wel erlangs. Ik heb daar verder geen bevestiging van, maar als je het kaartje op Gumball3000.com bekijkt (in een van de filmpjes zit die) en er een route-beschijver bij pakt, dan is de meest logische route van Berlijn naar London via de A67 bij Eindhoven, daarna via Antwerpen, enzvoorts. Ik verwacht dat ze ook deze route zullen nemen.Robbee schreef:Komen die Gumballers in Eindhoven ??CooperS-lightningblue schreef:Waarom ga je niet zaterdag? Kunnen we daarna meteen bij Eindhoven gaan loeren!Hopen in ieder geval dat ze daar dan langs komen. Het is wel de meest logische route van Berlijn naar London. Ik heb alleen geen clou hoe laat ze er ongeveer langs zullen komen.
Grtz,
Rob
Misschien kan Des ons meer vertellen over tijden en locaties?

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb eens een route berekend van Magdeburg naar London en dan krijg je de volgende route. Ze gaan in de buurt van Magdeburg vanaf een circuit vertrekken.....
Dit is de route op kaart:

Zo kan iedereen zien waar ze langs komen. Wie gaat ermee? We hebben alleen geen flauw idee hoe laat ze gaan komen. We wachten ff de komende dagen af als daar meer zekerheid over is.
De route kost een normaal mens 9 uur en 17 minuten. Het is 953 KM rijden. Naar Eindhoven kost een normaal mens iets meer dan 4 uur. Dat is rond de 500 KM.
MR
Dit is de route op kaart:

De route kost een normaal mens 9 uur en 17 minuten. Het is 953 KM rijden. Naar Eindhoven kost een normaal mens iets meer dan 4 uur. Dat is rond de 500 KM.
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu dan alleen nog even weten wanneer ze vertrekken bij dat circuit in Magdeburg en er kan een meet komen, toch? 

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
H Best - Meet
Nog een plaatje van alle blinkende MINI's op een rij

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors