100mm ring voor de buitenste en hoeveel voor de binnenste? En is 100mm de buitendiameter?
Ik ga eens zoeken voor een RGB variant

Ik ben ondertussen alweer een stapje verder!
Goed, het LED-ring verhaal:
De postbode had waarschijnlijk haast oid, want binnen 2 weken was mijn pakketje er al!
Even een kleine opsomming:
1. Een oude gebruikte lamp om mee te knutselen.
2. Het glas gedemonteerd met een schroevendraaier een beetje wrikken (voorzichtig).
3. Diameter bepalen van de unit. De rand is 100mm.
4. 100mm LED-ringen besteld, COB-LED in dit geval. Geen losse leds te zien, dus een mooie ring licht.
1. Om de LED-ring passen te krijgen, moet er een stukje aan beide zijde weg gevijld worden.
2. Tadaaaa, hij past!
3. Zoals die eruit komt te zien incl. glas.
4. It's on fire!
Omdat de LED-ring helemaal aan de buitenzijde zit, zie je onder bepaalde hoeken niet de hele ring. Daarbij is de unit behoorlijk verzonken in de bumper.
Daarom heb ik gekozen om nóg een rind bij te bestellen. Een LED-ring die in de andere past, het lieft precies passend.
1. De LED-ringen passen goed in elkaar. Het verschil is MINImaal.
2. Ik heb er nu verdomd veel van af moeten vijlen! Nondeju wat een werk!
3. Past goed met het glas erop.
4. Met als resultaat: een mooie uniforme ring licht!![]()
En hier is niets van gelogenBMX schreef:Geduld?
M'n ouders, die hebben pas geduld!
Hun huis ligt helemaal op de kop omdat overal spullen van de MINI door t huis liggenhahaha
Als t zondag een beetje mooi weer is, dan zou ik de boel al wel eens kunnen gaan passen!
Qua mods zitten we idd bijna helemaal gelijk.louisvdd76 schreef:Wat is dan het grootste verschil tussen Bart en de jouwe? Qua motorische mods toch zowat gelijk? Welke heeft een grotere powerband?
Onze sponsors