De MINI avonturen van iDarkDesign

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2007, 19:32

knap zeg !!

mss vraag die reeds behandeld is, maar waarom die stukjes tape aan je zijpaneel ?
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 mei 2007, 19:33

T%*$ring zeg, errug mooi :-PP
Vind die zij panelen ook super

gr. Bas
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

11 mei 2007, 19:37

kaya schreef:Waar ongeveer, ik werk namelijk in het centrum en kom er elke dag met de mini, maar jou nooit gezien.
De auto staat op het Molenpad. Dat is tussen de prinsengracht en keizersgracht in ter hoogte van de leidschegracht. Staat daar achter een hek, maar wel te bewonderen. Zelf woon ik op de lauriersgracht.

@ Snans, toen ik de auto ophaalde was de kit waarmee die wielkastrand op de kappen voor vast zat nog niet helemaal droog. Ik moet de stukjes tape er nog ff af fohnen.

iDD
Simini
One wheel wonder
One wheel wonder

11 mei 2007, 20:00

Super gave bak! Die kit ziet er erg netjes uit! Zonder strepen ook mooi, maar minder opvallend! :wink:
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 mei 2007, 20:01

iDarkDesign schreef:
kaya schreef:Waar ongeveer, ik werk namelijk in het centrum en kom er elke dag met de mini, maar jou nooit gezien.
De auto staat op het Molenpad. Dat is tussen de prinsengracht en keizersgracht in ter hoogte van de leidschegracht. Staat daar achter een hek, maar wel te bewonderen. Zelf woon ik op de lauriersgracht.

@ Snans, toen ik de auto ophaalde was de kit waarmee die wielkastrand op de kappen voor vast zat nog niet helemaal droog. Ik moet de stukjes tape er nog ff af fohnen.

iDD
Is dat die zijstraat van de leidsestraat waar botticelli op de hoek zit? Mijn auto staat meestal op de keizersgracht ter hoogte van de leidsestraat. Wel goed dat je hem achter een hek kan plaatsen, met zo'n auto is het helaas niet echt veilig parkeren in het centrum.
iDarkDesign
Transformer

11 mei 2007, 20:15

kaya schreef: Is dat die zijstraat van de leidsestraat waar botticelli op de hoek zit? Mijn auto staat meestal op de keizersgracht ter hoogte van de leidsestraat. Wel goed dat je hem achter een hek kan plaatsen, met zo'n auto is het helaas niet echt veilig parkeren in het centrum.
Nee. Als je vanaf de leidschestraat de keizersgracht richting Rozengracht rijdt, dan is het de straat die aan de andere kant van de gracht langs het grote witte gebouw ligt. Daar staat ie geparkeerd.

iDD
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2007, 20:30

heey rein, wat is jouw wagen vet geworden zeg met dat aeropakket! Damn echt een blikvanger. Dat was hij al, maar nu nog meer! Echt super. Nu nog Works kuipjes er in en hij is helemaal af :D:D
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2007, 21:33

Tering idd, vette bak geworden! Em was al lekker, maar nu is nog vetterder :). Post maar snel nog wat albums foto's :)
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 mei 2007, 21:40

iDarkDesign schreef:
kaya schreef: Is dat die zijstraat van de leidsestraat waar botticelli op de hoek zit? Mijn auto staat meestal op de keizersgracht ter hoogte van de leidsestraat. Wel goed dat je hem achter een hek kan plaatsen, met zo'n auto is het helaas niet echt veilig parkeren in het centrum.
Nee. Als je vanaf de leidschestraat de keizersgracht richting Rozengracht rijdt, dan is het de straat die aan de andere kant van de gracht langs het grote witte gebouw ligt. Daar staat ie geparkeerd.

iDD
o ja nu weet ik het inderdaad. Maar eens een keertje langsrijden, kijken of ie er staat.
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 mei 2007, 21:41

:shock Wat een ontzettend gave bak is dit geworden! Dacht altijd al dat het een Decepticon was... :lol:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 mei 2007, 22:09

Morgen maar eens even in het echt bewonderen 8)
In het echt zal hij nóg mooier zijn dan op de foto's :)

Als je nog tips moet hebben om de wielkast-rand aan de fiberglas zijpanelen vast te maken (zondr plakband) hoor ik het wel :)
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

Mooi

11 mei 2007, 22:57

Ziet er gelikt uit !! :-PP
Vind hem idd mooier zonder stripes, stijlvoller !! (shakeit)
Amsterdam is een atractie rijker :shock:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

11 mei 2007, 22:58

Hey Berthil, bedankt, maar die plakbandjes zitten er alleen om het allemaal wat op zijn plaats te houden terwijl de kit droogt.

iDD
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 mei 2007, 23:20

errug mooi....!!

met strepen is mooi(er) denk ik...
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2007, 23:20

Hoe heb je het geregeld dat je auto achter een hek kan staan? Dat is namelijk nogal koning in A'dam :lol:
Dan moet je alleen nog een plaatje ophangen :P
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”