knap zeg !!
mss vraag die reeds behandeld is, maar waarom die stukjes tape aan je zijpaneel ?
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
@ Snans, toen ik de auto ophaalde was de kit waarmee die wielkastrand op de kappen voor vast zat nog niet helemaal droog. Ik moet de stukjes tape er nog ff af fohnen.
iDD
De auto staat op het Molenpad. Dat is tussen de prinsengracht en keizersgracht in ter hoogte van de leidschegracht. Staat daar achter een hek, maar wel te bewonderen. Zelf woon ik op de lauriersgracht.kaya schreef:Waar ongeveer, ik werk namelijk in het centrum en kom er elke dag met de mini, maar jou nooit gezien.
@ Snans, toen ik de auto ophaalde was de kit waarmee die wielkastrand op de kappen voor vast zat nog niet helemaal droog. Ik moet de stukjes tape er nog ff af fohnen.
iDD
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Is dat die zijstraat van de leidsestraat waar botticelli op de hoek zit? Mijn auto staat meestal op de keizersgracht ter hoogte van de leidsestraat. Wel goed dat je hem achter een hek kan plaatsen, met zo'n auto is het helaas niet echt veilig parkeren in het centrum.iDarkDesign schreef:De auto staat op het Molenpad. Dat is tussen de prinsengracht en keizersgracht in ter hoogte van de leidschegracht. Staat daar achter een hek, maar wel te bewonderen. Zelf woon ik op de lauriersgracht.kaya schreef:Waar ongeveer, ik werk namelijk in het centrum en kom er elke dag met de mini, maar jou nooit gezien.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Nee. Als je vanaf de leidschestraat de keizersgracht richting Rozengracht rijdt, dan is het de straat die aan de andere kant van de gracht langs het grote witte gebouw ligt. Daar staat ie geparkeerd.kaya schreef: Is dat die zijstraat van de leidsestraat waar botticelli op de hoek zit? Mijn auto staat meestal op de keizersgracht ter hoogte van de leidsestraat. Wel goed dat je hem achter een hek kan plaatsen, met zo'n auto is het helaas niet echt veilig parkeren in het centrum.
iDD
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
o ja nu weet ik het inderdaad. Maar eens een keertje langsrijden, kijken of ie er staat.iDarkDesign schreef:Nee. Als je vanaf de leidschestraat de keizersgracht richting Rozengracht rijdt, dan is het de straat die aan de andere kant van de gracht langs het grote witte gebouw ligt. Daar staat ie geparkeerd.kaya schreef: Is dat die zijstraat van de leidsestraat waar botticelli op de hoek zit? Mijn auto staat meestal op de keizersgracht ter hoogte van de leidsestraat. Wel goed dat je hem achter een hek kan plaatsen, met zo'n auto is het helaas niet echt veilig parkeren in het centrum.
iDD
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey Berthil, bedankt, maar die plakbandjes zitten er alleen om het allemaal wat op zijn plaats te houden terwijl de kit droogt.
iDD
iDD
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe heb je het geregeld dat je auto achter een hek kan staan? Dat is namelijk nogal koning in A'dam
Dan moet je alleen nog een plaatje ophangen

Dan moet je alleen nog een plaatje ophangen

Onze sponsors