Feedback aankoop R53

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
TEEZKE
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Feedback aankoop R53

19 sep 2015, 14:01

Beste forumleden :D ,

Na mijn eerste poging ben ik toch verder gaan zoeken naar een andere Mini dankzij jullie terecht bezorgde reacties. Inmiddels heb ik weer een soortgelijke Mini gevonden.

De mini staat te koop bij Vaartland en is sinds kort ingevoerd. De mini zou slechts één eigenaar hebben gehad en volledige onderhoud geschiedenis. Ik ben nog niet gaan kijken of gaan proefrijden, dus dit is iets wat ik zeker nog goed zal controleren.

Wederom alle feedback is welkom. Ook heb ik een aantal vragen.

- Zijn de matten in de auto origineel, deze vind ik namelijk zeer lelijk haha, dus het zou fijn zijn als ze de originele set nog zouden hebben.

- Verder de velgen vind ik zelf ook minder mooi, maar ik geloof dat dit wel originele Mini JW velgen zijn toch?

- De advertentie geeft aan 163PK wat zou betekenen dat het een pre-facelift model is, maar volgens mij niet het geval ofwel?

- Tot slot wordt er aangegeven dat het navigatie systeem een origineel mini full map navigatie is, waarnaast ook wordt vermeld 'televisiescherm'. Is dit navigatie systeem origineel, en kan het zijn dat het ook functioneert als DVD speler?

Link: http://www.vaartland.nl/occasion/86620- ... h-lmv.html

Alvast bedankt voor jullie reacties! :icon_top:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Feedback aankoop R53

19 sep 2015, 15:05

link werkt niet
JR mini
Enthousiast
Enthousiast

19 sep 2015, 16:42

Link is dus deze

Heeft 1 Nederlandse eigenaar gehad voor maar liefst 3 dagen. Omdat deze ingevoerd is weet je niet zomaar hoeveel eigenaren er hiervoor zijn geweest. Kunnen er ook 10 geweest zijn.

Zijn Mini JCW checkered flag matten, zijn niet meer te bestellen dus kun je makkelijk hier verkopen.

Velgen zijn lijken op de 18" R95 JCW velgen, alleen zegt de advertentie 17".

Met het importeren kloppen er wel vaker zaken niet. Het is wel gewoon een facelift.

Navigatie is ook origineel. Je gebruikt DVD's waarop de kaarten staan, niet om video af te spelen.

Ben je echt specifiek op zoek naar een automaat? Dit zijn niet de meest snelle, waardoor het verschil groot is ten opzichte van een handgeschakelde S.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 sep 2015, 17:38

Mooi volle wagen maar dat geld zou ik er zijn lang zal ze leven nog niet voor geven. Er staan hier op het forum 2 Parklanes te koop, persoonlijk vind ik dat een erg mooie uitvoering en 1 is zelfs van 1e eigenaar !!!

Deze lijkt echt subliem !!

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 81&t=37947
TEEZKE
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 sep 2015, 17:41

Sorry voor de late reactie, wederom bedankt voor de feedback.

Klopt wat betreft het invoeren, vaartland zegt dat ze duidelijk kunnen aantonen dat de auto in Belgie slechts een eigenaar heeft gehad. Ik denk dat die drie dagen eigenaar in nederland te maken heeft gehad met het invoeren.

Mooi dat de onderdelen wel allemaal origineel zijn. Ik ben inderdaad opzoek naar een automaat, maar met behulp van tiptronic en flippers is ook nog te schakelen natuurlijk of is deze dan nog een stuk langzamer dan een handgeschakelde cooper S.

Ik zal de aangeboden Minis op het forum eens bekijken, bedankt voor de tip!
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2015, 22:43

Als je zeker een automaat wilt en een MINI lijkt me dit mits de historie sluitend is een prima kandidaat! Mooie kleurstelling en hij zit behoorlijk in de opties, zo compleet zijn er maar weinig.
TEEZKE
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 sep 2015, 23:17

Dankje voor je reactie Shag,

De historie ga ik zeker checken, volgens vaartland zit er een NAP/boekje bij uit Belgie waarmee ze kunnen aantonen dat de auto van één eigenaar is geweest. Anders laat ik hem schieten net als de vorige ocassion die ik hier had geplaatst die maar liefst 7 eigenaren had gehad. Ook ga ik navragen waarom de auto 3 dagen op naar van een particulier heeft gestaan.
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 sep 2015, 23:21

Pas wel op, toen wij op zoek waren naar een mini hadden we er ook 1 met de onderhoudshistorie erbij. Ik miste echter een bladzijde, die met het kenteken en VIN nummer. Blijkbaar wordt er in onderhoudsboekjes gehandeld
[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”