Na mijn eerste poging ben ik toch verder gaan zoeken naar een andere Mini dankzij jullie terecht bezorgde reacties. Inmiddels heb ik weer een soortgelijke Mini gevonden.
De mini staat te koop bij Vaartland en is sinds kort ingevoerd. De mini zou slechts één eigenaar hebben gehad en volledige onderhoud geschiedenis. Ik ben nog niet gaan kijken of gaan proefrijden, dus dit is iets wat ik zeker nog goed zal controleren.
Wederom alle feedback is welkom. Ook heb ik een aantal vragen.
- Zijn de matten in de auto origineel, deze vind ik namelijk zeer lelijk haha, dus het zou fijn zijn als ze de originele set nog zouden hebben.
- Verder de velgen vind ik zelf ook minder mooi, maar ik geloof dat dit wel originele Mini JW velgen zijn toch?
- De advertentie geeft aan 163PK wat zou betekenen dat het een pre-facelift model is, maar volgens mij niet het geval ofwel?
- Tot slot wordt er aangegeven dat het navigatie systeem een origineel mini full map navigatie is, waarnaast ook wordt vermeld 'televisiescherm'. Is dit navigatie systeem origineel, en kan het zijn dat het ook functioneert als DVD speler?
Link: http://www.vaartland.nl/occasion/86620- ... h-lmv.html
Alvast bedankt voor jullie reacties!