dat wordt dus een duur grapje...

dealer heeft wel met BMW Nederland gebeld over een coulanceregeling, krijg wel 50% van de materiaalkosten. dus dat is wel netjes geregeld.
Maakt in dit geval niet uit, BMW = BMW. De coulanceregeling komt namelijk van BMW Nederland af.Mini Poeper schreef:@dinky-toy: ik hoop het beste voor je!
Echter was je MINI geen MINInext toch? Ik heb eens van je begrepen dat je 'm niet bij een BMW/MINI-dealer hebt gekocht.
Volgens mij zeg ik dit in de zinnen daarop volgend.dinky-toy schreef:Maakt in dit geval niet uit, BMW = BMW. De coulanceregeling komt namelijk van BMW Nederland af.Mini Poeper schreef:@dinky-toy: ik hoop het beste voor je!
Echter was je MINI geen MINInext toch? Ik heb eens van je begrepen dat je 'm niet bij een BMW/MINI-dealer hebt gekocht.
dinky-toy schreef:Maakt in dit geval niet uit, BMW = BMW. De coulanceregeling komt namelijk van BMW Nederland af.Mini Poeper schreef:@dinky-toy: ik hoop het beste voor je!
@ New Mini, ik had dit probleem al eerder. Daar ben ik toen mee terug geweest en het enige wat ze er toen aan gedaan hebben is aan de bovenkant bij de pook wat wd-40 of iets dergelijks gesprayd en het stroefgaan van het schakelen gewijt aan het koude weer (en deze constatering was WEL in de garantie!!)
Nu val ik dus net buiten de garantieperiode, dus het is even afwachten voor wie de kosten zijn, maar Renova geeft mij iig wel het advies om dit probleem aan te kaarten bij de gene waar ik de auto gekocht heb. Er is trouwens ook een officeel rapport bij renova binnengekomen van BMW Nederland dus alles staat zwart op wit (is helaas alleen voor intern gebruik anders had ik een mooie stok achter de deur)
Dat is zeker netjes opgelost! Gelukkig!!Dinky-toy schreef:Vandaag nog even een en ander met de dealer doorgesproken. Geldigheid van de coulanceregeling is 3 weken en advies gekregen om de koppeling ook mee te pakken, dan is het namelijk maar een keer arbeidskosten. Erg netjes opgelost van de dealer.
Dinky-toy schreef:en voor de Oxford gangers; Veel plezier en volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Dan kun je eind dit jaar waarschijnlijk je retourticket voor Norfolkline gebruiken om alsnog naar Oxford te gaan. Prettig geregeld allemaal!Dinky-toy schreef:P.S. Hotel is zonder problemen geanuleerd en van Norfolkline heb ik een mail terug gehad dat mijn ticket nog tot eind december 2006 geldig is dus dat is ook heel mooi opgelost!
Jivecar schreef:Ik heb dus ook een nieuwe versnellingsbak gekregen. Geen coulance, er zat 88.000 km op de teller en ongeveer 3 jaar oud.
6.000 km later weer een nieuwe versnellingsbak.....
Ik weet niet wat het is met MINI en versnellingsbakken, ik geloof dat het algemeen bekend is met het 2002/2003 model van MINI.
Onze sponsors