Mijn naam is Roel de Groot, 23 jaar oud en woonachtig in het o zo mooie Hillegom. Ik werk bij mijn eigen bedrijfje in Lisse. Ik heb 4 jaar terug een r50 gekocht waarin ik iets langer dan een jaar met heel veel plezier in heb gereden. Dit was ook het moment waarop bij mij de liefde voor Mini ontsproot. Wegens financiele redenen de Mini weg moeten doen helaas (Tja dan ben je jong en je wil wat). Maar gelukkig de vrienden die ik in mijn "minitijd" heb gekregen zijn gebleven. Zeer simpatiek dat ze nog vrienden met me zijn niet alleen maar omdat ik een Mini had. Sterker nog, ik rij nu in een vaal rode Berlingo van 19 jaar oud en ze praten nog steeds met me! Dat vind ik nog wel het mooiste van Mini.. de berijders.
Ik ben niet van plan om voor altijd voor spek en bonen mee te doen. Boven aan mijn to do list staat: MINI KOPEN. En mijn voorkeur gaat uit naar een r55 S. Dit niet alleen om de reden dat als je hem plat op zn buik gooit hij er super dik uitziet, maar vooral omdat ie een ook gewoon lekker practisch is. Kijk, een fiets krijg je er niet in (ik lok hier waarschijnlijk posts met het tegendeel er in mee uit) maar in tegenstelling tot de laadvloer van mijn oude r50, die bij twee kratjes bier uit het zicht was verdwenen, is het al een hele vooruitgang.

Ik heb een paar hele mooie Clubmans gezien die ik heel graag zou willen hebben. Dus aan het aanbod ligt het niet! Nu eerst genoeg geld vrij zien te maken om er een aan te schaffen én te modificeren natuurlijk!

Hopelijk tot ziens allemaal!
Groetjes, Roel.