Hallo!

Stel je hier even voor.
GoRoel
One wheel wonder
One wheel wonder

Hallo!

11 feb 2016, 01:47

Goedenavond allen, ik ben niet helemaal nieuw binnen de club, maar bij een nieuwe registratie hoort het gebaar om je even voor te stellen. Dus bij deze.

Mijn naam is Roel de Groot, 23 jaar oud en woonachtig in het o zo mooie Hillegom. Ik werk bij mijn eigen bedrijfje in Lisse. Ik heb 4 jaar terug een r50 gekocht waarin ik iets langer dan een jaar met heel veel plezier in heb gereden. Dit was ook het moment waarop bij mij de liefde voor Mini ontsproot. Wegens financiele redenen de Mini weg moeten doen helaas (Tja dan ben je jong en je wil wat). Maar gelukkig de vrienden die ik in mijn "minitijd" heb gekregen zijn gebleven. Zeer simpatiek dat ze nog vrienden met me zijn niet alleen maar omdat ik een Mini had. Sterker nog, ik rij nu in een vaal rode Berlingo van 19 jaar oud en ze praten nog steeds met me! Dat vind ik nog wel het mooiste van Mini.. de berijders.

Ik ben niet van plan om voor altijd voor spek en bonen mee te doen. Boven aan mijn to do list staat: MINI KOPEN. En mijn voorkeur gaat uit naar een r55 S. Dit niet alleen om de reden dat als je hem plat op zn buik gooit hij er super dik uitziet, maar vooral omdat ie een ook gewoon lekker practisch is. Kijk, een fiets krijg je er niet in (ik lok hier waarschijnlijk posts met het tegendeel er in mee uit) maar in tegenstelling tot de laadvloer van mijn oude r50, die bij twee kratjes bier uit het zicht was verdwenen, is het al een hele vooruitgang. :D

Ik heb een paar hele mooie Clubmans gezien die ik heel graag zou willen hebben. Dus aan het aanbod ligt het niet! Nu eerst genoeg geld vrij zien te maken om er een aan te schaffen én te modificeren natuurlijk! (shakeit)

Hopelijk tot ziens allemaal!

Groetjes, Roel.
#KeepOnModding
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Hallo!

11 feb 2016, 07:20

Hé buurjongen! Opnieuw welkom hier! Hopelijk heb je dan snel die MINI clubman bedrijfswagen! En hoef je niet meer mijn mini te lenen als je meegaat naar een meeting! Ik kom snel weer eens langs bij je garage, heb alweer wat modjes opgespaard!! #keeponmodding!
iDuc
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 feb 2016, 10:15

Goed verhaal, klinkt als nette upgrade van de Berlingo naar Clubman... Wat voor mods zitten op die Citroen ;)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2016, 10:19

Roel Nummer 1!
Gydo
4 op een rij!
4 op een rij!

11 feb 2016, 10:25

HOI ROEL! TOT GAUW
Parklane Cooper S Bastuck cat back, Eibach -3cm, 18" Evolution S038, GoGarage37 sticker tjoening!

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 feb 2016, 20:48

Welkom Roel en veel plezier hier :rijden
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2016, 21:58

Welkom Roel! We zijn gek op foto's hier dussehhh....... Succes met je speurtocht maar een Clubman! :D :() :mrgreen:
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 feb 2016, 09:49

He Roel. Ook welkom hier.
Nice intro, alleen die Berlingo had je niet per se hoeven benoemen. :mrgreen:

Die Clubman komt er wel.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2016, 09:57

Zit je niet meer bij de Meyra Roel?

En welkom weer hè BlackFlank! :)
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2016, 12:33

MartijnGizmo schreef:Roel Nummer 1!
Huh? Die Roel nummer 1 heeft toch al veel MINI's? Die kom ik op Facebook zo vaak tegen als hij weer eens gespot is door een clubmember.
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2016, 14:25

Ha die Roel, leuk je hier op het forum ook tegen te komen.
Mooi verhaal van je. Conclusie ervan is i.m.o. je bent ook al besmet met het mini virus :P
Keus voor een Clubman S kan ik goed begrijpen, je hebt al aan een mooie kunnen sleutelen tenslotte :mrgreen:
(cobra setje bevalt goed en zit :icon_top: gemonteerd :-)) )
Succes met de speurtocht naar een Clubman en zien de post met pic's wel verschijnen hier
CU
MCS Floris
Be Mini
Be Mini

12 feb 2016, 20:43

Hey Roel, welkom op de club man hier!!

Leuk je intro. Jammer natuurlijk van die Berlingo. Maar gauw op zoek naar Die Clubman.
Gaan er genoeg door je handen dus meteen een bod op doen dan...
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
GoRoel
One wheel wonder
One wheel wonder

19 feb 2016, 22:57

Hahaha bedankt voor het warme onthaal! Tja die Berlingo is wel super praktisch om spullen mee te halen voor mijn bedrijfje! Hard sparen voor een Clubman! Afbeelding mijn buurman Koosie kwam al met een gave MOD voor de Clubman. Maar wat dit is blijft nog even geheim haha.

Ik heb mijn baan al op gezegd bij de Meyra Peter :p nog een paar weken en dan is het vol gas met de garage!
#KeepOnModding
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2016, 14:08

Wat ik achteraf nog mis in je verhaal is de E30 Roel :P
Nog verdere plannen daar mee ?
GoRoel
One wheel wonder
One wheel wonder

21 feb 2016, 00:37

Oja die heb ik ook nog! Maar daar rij ik nu niet mee. (Oldtimer as you know) ik zit aan verbreed staal te denken en even goed verlagen :D
#KeepOnModding

Terug naar “Who are U?”