Je hebt nu (bijna) alle stickers weer op orde, dus zou ik de RPA sticker ook vervangen.

Succes verder met je JCW lijstje, bijna klaar man.

Groeten René
En als hij er niet op gaat komen kan je hem altijd in de schuur of op zolder bewaren om toch het hele JCW pakket compleet te hebben?! Maar daar is hij misschien wat duur voor...MaikR53 schreef: ↑ - JCW spoiler (51710392168) van deze twijfel ik of hij er ooit zal komen want ik weet niet of ik deze nu echt mooi vind
Ga ik inderdaad maar doen! Maar klaar, wat is dat? op een of andere manier vind ik altijd wel weer iets om te doen.
Stickertje ga ik inderdaad maar vervangen en wat betreft die spoiler. Die gedacht had ik inderdaad ook al, prijzen van die spoilers vallen mij nog enigszins mee een nette gaat zo voor rond de €250.Buur schreef: Ik zou de RPA sticker ook vervangen om het plaatje compleet te maken zonder verschil in kleur!
En als hij er niet op gaat komen kan je hem altijd in de schuur of op zolder bewaren om toch het hele JCW pakket compleet te hebben?! Maar daar is hij misschien wat duur voor...MaikR53 schreef: ↑ - JCW spoiler (51710392168) van deze twijfel ik of hij er ooit zal komen want ik weet niet of ik deze nu echt mooi vind![]()
Haha erg leuk om te horen! Nu ik trouwens een foto van jouw MINI zie, kom jij wel eens in wijk aan zee (ongeveer een weekje of 2 geleden)?mbvandenberg schreef: Maik, heb er gewoon geen woorden voorZo gaaf om te zien hoeveel oog voor detail je hebt. Zal dit stukje ook aan mijn vriendin laten lezen, kan ik eindelijk zeggen dat het met mij wel mee valt ;-) Mooi wensenlijstje!
Ja zeker, wel voornamelijk op de mooie dagen!mbvandenberg schreef: ↑04 okt 2020, 18:53Klopt helemaal Maik. Mijn vriendin heeft een abonnement bij die strandtent bij de laatste opgang, dus we komen daar regelmatig :-) Jij dus ook?
Goed idee!mbvandenberg schreef: ↑04 okt 2020, 18:53Misschien leuk eens af te spreken om elkaars auto te bekijken?
Als beloofd, wat betreft mods:
Zal waarschijnlijk nog wel even duren voor ik met een uitgebreide review kom, de MINI is echt voor het mooie weer en de rit die ik gepland had staan is vanwege alle corona perikelen gecanceld.nd-photo.nl schreef: ↑11 okt 2020, 23:23Ik heb de SuperPro bus voor die motorsteun ook mn lijst staan. Hoor graag wat je ervan vindt. Volgens mij gaat de motorsteun op deze manier ook langer mee, maar dat weet ik niet zeker.
Ja ik deel deze mening, dit is een mooie warm witte kleur maar toch de frisse uitstraling van LEDnd-photo.nl schreef: ↑11 okt 2020, 23:23Blauw licht vind ik echt verschrikkelijk in de cabine, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar warm wit. Dat mooie witte licht laat ik lekker naar voren schijnen![]()
Tot nu toe elke keer super netjes te woord gestaan!
Onze sponsors