Ik heb voor mijn circuitbmw dus maar een WA verzekering afgesloten voor het rijden van en naar het circuit. Probleem is dan wel dat je APK moet hebben/houden...
Ik zou je echt aanbevelen om voor een 325i te kijken. Ietsje duurder maar veel meer power, veel leuker, met name in de bochtjes voor het opdoen van driftervaring e.d. Is het beetje extra geld ABSOLUUT waard!!Sid schreef:ik heb nu een e30 316i op het oog. ik weet het, zwaar ondergemotoriseerd, maar dat ding is zo superstrak en kost echt een droppie. een motorswitch heb ik altijd al eens willen doen, dus dat kan altijd nog. daarnaast denk ik dat een rwd bmw van 800kg met zo'n 120pk best leuk vermaak is voor één dag in de maandje moet ergens beginnen he.
Als je hem nou op de trailer op een openbare parkeerplaats zet is het geen enkel probleem.erik-de-perik schreef:ik loo hier ook al een tijd mee...trailer geen probleem, 325jes zat in duitsland (bij voorkeur de coupe versie), maar ik heb geen stalling.. (behalve op de openbare weg, maar das te duur)
Amen!Sid schreef:ach we zien wel, als we maar lol hebben
ja, sinds ik mijn licentie heb gehaald doe ik mee. De afgelopen 2 keer heb ik een aantal sessies gereden, eerst in de toer en later in de sport categorie. Echt super gaaf, alleen wel een beetje verslavend...Sid schreef:@ black berliner: rij jij op de vrij-rijden dagen à 20 euro per 20 minuten?
Onze sponsors