Werkt bij mij nu super
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rotterdam
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Ik heb de Nokia kit al met een aparte knop. De knop op het stuur neemt die natuurlijk niet zomaar over, dan zal ik misschien ook een Parrot kit moeten kopen (en software om moeten programmeren bij de dealer). Dat risico ga ik niet nemen want het werkt allemaal goed zo en ik ben al blij dat het allemaal werkt (facelift radio in een pre-facelift, auxilairy kabel, ICE-Link Plus met iPod en Nokia bluetooth set).werner schreef:Kun je nu ook de telefoonknoppen gebruiken met de parrot kit.
Werkt bij mij nu super
- Peter
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
. Hoef jij het niet meer te doen en kunnen wij er ook nog een paar jaar van genieten
.
Kon het toch niet laten!
Sssst, niet verder vertellen hoorBerthil schreef:Ga je naar Beek voor een andere pulley?peter schreef:De cabrio zal tegen die tijd ook weer wat vlotter zijn...
Kon het toch niet laten!
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
iDD
Zo mag ik het graag lezen Berthil. Races en showtjes doen met die bak van je ! en boodschappen doen in een cabrio.Berthil schreef: Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb. Een carbon motorkap en achterklep, een lichtgewicht accu, de JCW stoelen overzetten naar een cabrio en véél lichtere kuipstoelen nemen, verdere gewichtreductie zoals achterbank er uit. En dan elk weekend naar de Ring
iDD
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Ingelmunster
Bericht
Had ik nog nooit gelezen. Hmmm, leuke wending krijgt het verhaal plots.iDarkDesign schreef:Zo mag ik het graag lezen Berthil. Races en showtjes doen met die bak van je ! en boodschappen doen in een cabrio.Berthil schreef: Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb. Een carbon motorkap en achterklep, een lichtgewicht accu, de JCW stoelen overzetten naar een cabrio en véél lichtere kuipstoelen nemen, verdere gewichtreductie zoals achterbank er uit. En dan elk weekend naar de Ring
iDD
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Sittard
Bericht
Extra stijfheid van het chassis & (zeker niet minder belangrijk) extra veiligheid!
What about een rolkooi?Berthil schreef:Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb.
wenswenswens...![]()
En dan elk weekend naar de Ring
Extra stijfheid van het chassis & (zeker niet minder belangrijk) extra veiligheid!
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Vorige week zijn de versleten rubbers van de voorste draagarmen vervangen. Ze waren bijna rondom uitgescheurd zoals op de foto te zien is, de auto veerde gewoon terug na tot stilstand komen. Als het gelijdelijk gaat merk je het niet zo maar ze waren echt slecht. De auto stuurt nu weer een stuk strakker en stablieler door de bocht, het stuur blijft véél rustiger. Trillen tijdens optrekken door de verlaging is ook een stuk minder geworden.



Verder heb ik wat onderzoek laten doen aan het MTH spruitstuk wat ik van Hans (heel) had overgekocht. Hetzelfde euvel als bij iDD, de plaat op het blok was ook krom en moest meer dan een mm gevlakt worden.
Na een watertest bleek het een vergiet waar de 4 pijpen bij elkaar komen. Na opensnijden bleek het laswerk daar is van zo'n slechte kwaliteit dat lekken niet lang op zich kon laten wachten. Ook het originele flexibele deel zal binnenkort vervangen moeten worden zoals op de foto te zien. Alles wordt professioneel gemaakt zodat het spruitstuk binnenkort is zoals het had moeten zijn. het spruitstuk op zich functioneert namelijk goed op de Mini dus ik wil hem niet kwijt.





Verder heb ik wat onderzoek laten doen aan het MTH spruitstuk wat ik van Hans (heel) had overgekocht. Hetzelfde euvel als bij iDD, de plaat op het blok was ook krom en moest meer dan een mm gevlakt worden.
Na een watertest bleek het een vergiet waar de 4 pijpen bij elkaar komen. Na opensnijden bleek het laswerk daar is van zo'n slechte kwaliteit dat lekken niet lang op zich kon laten wachten. Ook het originele flexibele deel zal binnenkort vervangen moeten worden zoals op de foto te zien. Alles wordt professioneel gemaakt zodat het spruitstuk binnenkort is zoals het had moeten zijn. het spruitstuk op zich functioneert namelijk goed op de Mini dus ik wil hem niet kwijt.


- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
Bericht
Toch weer jammer dat het niet in een keer goed is, achteraf gezien had je misschien meer gehad aan een supersprint, beek of milltek of niet?
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Het ontwerp van de MTH past heel goed bij de Mini, alleen jammer dat het zo slecht gemaakt is.
Het Milltek spruitstuk was toendertijd geen optie omdat bekend is dat die niet goed samenwerkt met de MTH software die ik toen al/nog had.
Het Beek spruitstuk is ook geen optie omdat ik dan de voordemper van de Milltek uitlaat moet verwijderen, dan wordt het wel erg veel herrie.
Het Milltek spruitstuk was toendertijd geen optie omdat bekend is dat die niet goed samenwerkt met de MTH software die ik toen al/nog had.
Het Beek spruitstuk is ook geen optie omdat ik dan de voordemper van de Milltek uitlaat moet verwijderen, dan wordt het wel erg veel herrie.
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Hey Berthil!
waar laat jij dat doen? Ik kan nl geen partij vinden die het wil of kan vlakken! Tevens heb ik gemerkt dat de binnenkant van de kat wel los lijkt te zitten, hoort dat?! of is dat nou ook weer stuk.... Wellicht dat we het tegelijkertijd kunnen laten doen?
gr.
iDD
waar laat jij dat doen? Ik kan nl geen partij vinden die het wil of kan vlakken! Tevens heb ik gemerkt dat de binnenkant van de kat wel los lijkt te zitten, hoort dat?! of is dat nou ook weer stuk.... Wellicht dat we het tegelijkertijd kunnen laten doen?
gr.
iDD
Onze sponsors

















