Werkt bij mij nu super

Ik heb de Nokia kit al met een aparte knop. De knop op het stuur neemt die natuurlijk niet zomaar over, dan zal ik misschien ook een Parrot kit moeten kopen (en software om moeten programmeren bij de dealer). Dat risico ga ik niet nemen want het werkt allemaal goed zo en ik ben al blij dat het allemaal werkt (facelift radio in een pre-facelift, auxilairy kabel, ICE-Link Plus met iPod en Nokia bluetooth set).werner schreef:Kun je nu ook de telefoonknoppen gebruiken met de parrot kit.
Werkt bij mij nu super
Sssst, niet verder vertellen hoorBerthil schreef:Ga je naar Beek voor een andere pulley?peter schreef:De cabrio zal tegen die tijd ook weer wat vlotter zijn...
Zo mag ik het graag lezen Berthil. Races en showtjes doen met die bak van je ! en boodschappen doen in een cabrio.Berthil schreef: Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb. Een carbon motorkap en achterklep, een lichtgewicht accu, de JCW stoelen overzetten naar een cabrio en véél lichtere kuipstoelen nemen, verdere gewichtreductie zoals achterbank er uit. En dan elk weekend naar de Ring
Had ik nog nooit gelezen. Hmmm, leuke wending krijgt het verhaal plots.iDarkDesign schreef:Zo mag ik het graag lezen Berthil. Races en showtjes doen met die bak van je ! en boodschappen doen in een cabrio.Berthil schreef: Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb. Een carbon motorkap en achterklep, een lichtgewicht accu, de JCW stoelen overzetten naar een cabrio en véél lichtere kuipstoelen nemen, verdere gewichtreductie zoals achterbank er uit. En dan elk weekend naar de Ring
iDD
What about een rolkooi?Berthil schreef:Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb.
wenswenswens...![]()
En dan elk weekend naar de Ring
Onze sponsors