Berthil, de Blauwe (Azzurra)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 apr 2008, 21:01

Kun je nu ook de telefoonknoppen gebruiken met de parrot kit.
Werkt bij mij nu super :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 apr 2008, 21:08

100 pagina's :yeah
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 apr 2008, 21:16

Een heel mooi stuur, ziet er erg gaaf uit 8) !
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

05 apr 2008, 21:39

heel vet stuurtje 8) :shock: 8)

Greetz BigD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

05 apr 2008, 22:21

werner schreef:Kun je nu ook de telefoonknoppen gebruiken met de parrot kit.
Werkt bij mij nu super :wink:
Ik heb de Nokia kit al met een aparte knop. De knop op het stuur neemt die natuurlijk niet zomaar over, dan zal ik misschien ook een Parrot kit moeten kopen (en software om moeten programmeren bij de dealer). Dat risico ga ik niet nemen want het werkt allemaal goed zo en ik ben al blij dat het allemaal werkt (facelift radio in een pre-facelift, auxilairy kabel, ICE-Link Plus met iPod en Nokia bluetooth set). :)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 apr 2008, 01:08

Berthil schreef:
peter schreef:De cabrio zal tegen die tijd ook weer wat vlotter zijn... :()
Ga je naar Beek voor een andere pulley?
Sssst, niet verder vertellen hoor :) . Hoef jij het niet meer te doen en kunnen wij er ook nog een paar jaar van genieten :mrgreen: .

Kon het toch niet laten!
Der Abt
Be Mini
Be Mini

06 apr 2008, 10:27

Ziet er echt goed uit Berthil.
iDarkDesign
Transformer

06 apr 2008, 10:38

Berthil schreef: Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb. Een carbon motorkap en achterklep, een lichtgewicht accu, de JCW stoelen overzetten naar een cabrio en véél lichtere kuipstoelen nemen, verdere gewichtreductie zoals achterbank er uit. En dan elk weekend naar de Ring :)
Zo mag ik het graag lezen Berthil. Races en showtjes doen met die bak van je ! en boodschappen doen in een cabrio.

iDD
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 apr 2008, 11:26

iDarkDesign schreef:
Berthil schreef: Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb. Een carbon motorkap en achterklep, een lichtgewicht accu, de JCW stoelen overzetten naar een cabrio en véél lichtere kuipstoelen nemen, verdere gewichtreductie zoals achterbank er uit. En dan elk weekend naar de Ring :)
Zo mag ik het graag lezen Berthil. Races en showtjes doen met die bak van je ! en boodschappen doen in een cabrio.

iDD
Had ik nog nooit gelezen. Hmmm, leuke wending krijgt het verhaal plots. 8)
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 apr 2008, 16:17

Berthil schreef:Er staan nog wat dingen op mijn wensenlijstje als ik de Mini er als tweede auto bij heb.

wenswenswens... :mrgreen:

En dan elk weekend naar de Ring :)
What about een rolkooi?
Extra stijfheid van het chassis & (zeker niet minder belangrijk) extra veiligheid!

:)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 apr 2008, 19:05

Vorige week zijn de versleten rubbers van de voorste draagarmen vervangen. Ze waren bijna rondom uitgescheurd zoals op de foto te zien is, de auto veerde gewoon terug na tot stilstand komen. Als het gelijdelijk gaat merk je het niet zo maar ze waren echt slecht. De auto stuurt nu weer een stuk strakker en stablieler door de bocht, het stuur blijft véél rustiger. Trillen tijdens optrekken door de verlaging is ook een stuk minder geworden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder heb ik wat onderzoek laten doen aan het MTH spruitstuk wat ik van Hans (heel) had overgekocht. Hetzelfde euvel als bij iDD, de plaat op het blok was ook krom en moest meer dan een mm gevlakt worden.
Na een watertest bleek het een vergiet waar de 4 pijpen bij elkaar komen. Na opensnijden bleek het laswerk daar is van zo'n slechte kwaliteit dat lekken niet lang op zich kon laten wachten. Ook het originele flexibele deel zal binnenkort vervangen moeten worden zoals op de foto te zien. Alles wordt professioneel gemaakt zodat het spruitstuk binnenkort is zoals het had moeten zijn. het spruitstuk op zich functioneert namelijk goed op de Mini dus ik wil hem niet kwijt.

Afbeelding

Afbeelding
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2008, 19:15

Ook het onderhoud staat bij jou op een hoog plan 8) , verwacht ook niet anders van jou 8)
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2008, 19:29

Toch weer jammer dat het niet in een keer goed is, achteraf gezien had je misschien meer gehad aan een supersprint, beek of milltek of niet?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 apr 2008, 20:05

Het ontwerp van de MTH past heel goed bij de Mini, alleen jammer dat het zo slecht gemaakt is.

Het Milltek spruitstuk was toendertijd geen optie omdat bekend is dat die niet goed samenwerkt met de MTH software die ik toen al/nog had.

Het Beek spruitstuk is ook geen optie omdat ik dan de voordemper van de Milltek uitlaat moet verwijderen, dan wordt het wel erg veel herrie.
iDarkDesign
Transformer

21 apr 2008, 21:06

Hey Berthil!

waar laat jij dat doen? Ik kan nl geen partij vinden die het wil of kan vlakken! Tevens heb ik gemerkt dat de binnenkant van de kat wel los lijkt te zitten, hoort dat?! of is dat nou ook weer stuk.... Wellicht dat we het tegelijkertijd kunnen laten doen?

gr.

iDD

Terug naar “Show your ride”